Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج، بدنبال فراخوان شهرداری یاسوج در خصوص جشنواره دیوار نگاری، ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند به دبیرخانه اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج ارسال شد. شرکت کنندگان از ۱۳ استان کشور آثار خود را ارسال کردند که پس از بررسی آثار، ۲۹ اثر با رای هیات انتخاب به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی دیوار نگاری، اظهار کرد: آثار برگزیده از روز شنبه بیستم لغایت پنجشنبه ۲۵ مهرماه توسط صاحبان آثار اجرا خواهد شد.

در این جشنواره آثار؛ حدیثه میرزایی /قزوین، رویا کوشش پیران / تهران، سعیده حسنی/ تهران، کلثوم آفتاب/کهگیلویه و بویراحمد، هستی رحمن پور /تهران، الهام احمدی /تهران، لاله طاهری /کهگیلویه و بویراحمد، فاطمه نصر /اصفهان، راضیه عمیدی /فارس، موحد بیرانوند /تهران، وحید دشتکی /اصفهان، مهدی مشایخی /البرز، علی شفیعی آبادی /قزوین، مهدی رستمی /تهران، سید آرش اسلامی نژاد /کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا ایروانی /اصفهان/، فخرالدین برزگریان /کهگیلویه و بویراحمد/، مختار اکبرخانی /مرکزی/، یوسف محمدی تبار /کهگیلویه و بویراحمد، محمد قاسمیان /کهگیلویه و بویراحمد، سعدی محمدی خانقاه /تهران، هاشم ایرانی /تهران، سیروس پیر ویسی /کرمانشاه، حسین معینی فر /—-/، ابولفضل افشین /کهگیلویه و بویراحمد، سالار ساعد موچشی /کردستان، کیوان کیانی /کهگیلویه و بویراحمد، علی مرعشیان جو /کهگیلویه و بویراحمد و امید عزیزی /کرمانشاه/ به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

جشنواره ملی دیوار نگاری برای اولین در این استان به ابتکار شهرداری یاسوج برگزار شد. این حرکت هنری، خلاً بزرگی در سیمای شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود که توسط نستهن مقدم شهردار یاسوج پایه گذاری شده است. اینکه سیمای شهر را به دست هنرمندان ممتاز بسپاریم تا آنها بر اساس ذوق و هنرشان شهر را برای ساکنینش بیارآیند تا رهگذاران از دیدن آن مناظر بهره ببرند. ابتکار بی نظیری است که امید می‌رود این روند ادامه پیدا کند.

موضوعی که در آئین افتتاح این جشنواره بعضی از هنرمندان هم به آن اشاره کردند، قهر جامعه هنرمندان با شهرداری یاسوج بود که در دوره‌های گذشته به دلیل بدرفتاری مسئولان این نهاد مردمی به وجود آمده بود، که هنرمندان در این جشنواره گفتند: ما ابتدا باور نداشتیم شهرداری یاسوج را، اما الان تسلیم هستیم.

46

کد خبر 1309748

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران نفتکش اربعین کردهای سوریه ورود زنان به ورزشگاه پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر در کنکور استان کهگیلویه و بویراحمد رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار استانها خبرگزاری دانشجو،بهادر کرمی،رئیس دانشگاه یاسوج افزود: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور نوبت اول از امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق سامانه سازمان سنجش آغاز خواهد شد و باجه رفع نقص در دانشگاه یاسوج برای رفع مشکلات احتمالی مستقر می شود.

 

کرمی اظهارکرد: کنکور ۱۴۰۳ در دو نوبت برگزار می شود که نوبت اول در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه در کنکور امسال نیز مثل سال گذشته نتیجه هر دو آزمون برای داوطلبان قابل استفاده است و نمره بالاتر برای انتخاب رشته در کارنامه اعمال می شود، خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های کنکور امسال با سال های گذشته این است که در گروه آزمایشی هنر و زبان، داوطلبان فقط می توانند یک مورد را انتخاب کنند، همچنین در پایان همه آزمون هایی که در گروه های آزمایشی برگزار می شود داوطلبانی که مایل هستند در رشته‌های دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند باید به سوالاتی که در پایان آزمون به آنها داده می‌شود پاسخ دهند.

 

کرمی با اشاره به اینکه در شهرستانهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی آزمون کنکور برگزار می شود، تصریح کرد: صبح پنجشنبه ششم اریبهشت آزمون گروه آزمایشی ریاضی و انسانی، عصر این روز آزمون گروه های آزمایشی هنر و زبان، و صبح روز جمعه هفت اردیبهشت آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: کل داوطلبان کنکور استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام گروه های آزمایشی ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر هستند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر خانم و هفت هزار و ۳۶۷ آقاست.

 

کرمی عنوان کرد: متولی برگزاری کنکور در شهرستان های بویراحمد و دنا دانشگاه یاسوج و در شهرستان های دیگر، هم دانشگاه و هم آموزش و پرورش متولی برگزاری این آزمون هستند.

 

رئیس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: در استان کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلب را دارد که تعداد این داوطلبان در این استان ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر، معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور این استان است. همچنین از بین این داوطلبان ۶ هزار و ۴۰۷ نفر زن، و سه هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند.

 

کرمی بیان کرد: ۶۱.۵ درصد از داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد زن، و ۳۸.۵ درصد مرد هستند که این میزان در سراسر کشور ۶۳ درصد زن و ۳۷ درصد مرد است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاقچی دام در یاسوج