Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:27:22 GMT

۱۰۰ جلد کتاب به دانش‌آموزان روستایی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۱۴۴

۱۰۰ جلد کتاب به دانش‌آموزان روستایی اهدا شد

سید امجد افصحی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع این کتاب‌ها در راستایی طرح جام باشگاهای کتابخوانی و مبادله کتاب در مدارس ابتدایی ۲ روستایی تازه آباد قدیم و تازه آباد اصف از توابع بخش سارل انجام شد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه دانش آموزان این مدارس از اجرای این طرح افزود: برگزاری این برنامه سبب شور و شعف خاصی در میان دانش آموزان شد و انگیزه ما را برای اجرای آن در سایر مدارس روستایی بیشتر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح در دسترس بودن کتاب در میان دانش آموزان روستاهای دور دست و محروم است، گفت: اجرای این گونه طرح ها سبب ترویج فرهنگ کتابخوانی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه محتوای این کتاب ها در برگیرنده مطالب علمی، داستانی و هوش سرگرمی بود، اضافه کرد: طرح باشگاه کتابخوانی برای روستاهای دور افتاده شهرستان تا پایان سال اجرا و کتاب میان دانش آموزان توزیع می‌شود.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهرسنندج مرکز کردستان قرار دارد.

۷۳۵۳/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب فرهنگ و ارشاد اسلامی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسلم رئیسی با بیان اینکه یکی از ساحت‌های ۶ گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت زیستی و بدنی است که در دولت سیزدهم شاهد توجه جدی به آن بوده‌ایم، گفت: هفته سلامت هر ساله از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه گرامی داشته می‌شود.

وی مطرح کرد: تمام تلاش ما بر آن است که با بهره گیری از امکانات موجود و اطلاع رسانی وسیع، برنامه‌های این هفته را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، چراکه آگاه‌سازی امروز در راستای سلامت، تأثیر بسزایی در ارتقای سلامت آینده سازان این مرز و بوم دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت» برگزار می‌شود و قطعاً این هفته فرصتی است تا بار دیگر به سلامتی دانش آموزان در جامعه توجه ویژه شود.

رئیسی اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ سلامت در مدارس برنامه‌های متنوعی در سطح منطقه و استان پیش بینی شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری برنامه نمادین هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی متناسب با روز شمار هفته سلامت اشاره کرد.

وی کاشت نهال، برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره سفیران سلامت و تقدیر از فعالان برتر در عرصه سلامت را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: گستردگی فعالیت‌های آموزش و پرورش و حضور هزاران دانش آموز در کلاس‌های درس موجب می‌شود تا توجه به امر سلامت در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود. هرچه سطح سلامت دانش آموزان ارتقا یابد، خانواده و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

کد خبر 6083228

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع