Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این طرح بین سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت جهاد کشاورزی به‌صورت مشترک اجرا می‌شود، گفت: اجرای این طرح در راستای بند ۲ سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغیه مقام معظم رهبری درباره عدالت محوری، ارتقای منابع انسانی، دانش گرایی و شایسته‌سالاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پروژه مدیریت استعداد‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای نخستین بار در کشور به‌صورت پایلوت اجرا می‌شود، افزود: در این طرح قرار است افراد مستعد شناسایی‌شده و در کارکنان مستعد برای تصدی مشاغل کلیدی در آینده آمادگی ایجاد شود.

میرعماد تسهیل فرآیند ارتقا شغلی کارکنان، فراهم کردن بستر ارزش‌آفرینی افراد مستعد و ایجاد پویایی در ساختار نیروی انسانی سازمان را از دیگر دستاورد‌های اجرای طرح نظام مدیریت استعداد عنوان کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به تعریفی از کارکنان مستعد نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان مستعد کسانی هستند که در دستگاه‌های اجرایی دارای عملکرد بالاتر از حد انتظار در شغل فعلی خود بوده و از قابلیت بالایی برای تصدی شغل‌های بالاتر در دستگاه اجرایی نیز برخوردار باشند.

او با بیان اینکه فراخوان حضور کارکنان مستعد برای حضور در پروژه ملی مدیریت استعداد‌ها منتشر و در اختیار کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قرار داده شده است، گفت: تاکنون ۱۲۰ نفر از کارکنان واجد شرایط متقاضی شرکت در فراخوان هستند.

میرعماد به برخی از شاخص‌های کارکنان برای حضور در این پروژه ملی اشاره کرد و گفت: دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، دارا بودن حداقل چهار سال تجربه در دستگاه اجرایی، داشتن حداکثر ۲۰ سال سابقه خدمت برای لیسانسه‌ها و حداکثر ۲۵ سال برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و بالاتر برخی از شاخص‌هاست.

انتهای پیام/ح

نقش اساسی اجرای طرح نظام مدیریت استعداد در توسعه و تشکیل سرمایه انسانی آینده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اهداف کلان این معاونت در سال جاری، تأمین بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اقدامات شاخص این معاونت برشمرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی و تأمین زمین برای طرح‌های ملی مسکن، صیانت از حقوق دولت در ارتباط با اراضی شهری، تأمین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح‌های ملی مسکن، واگذاری اراضی به گروه‌های هدف دولت بر اساس قوانین و مقررات و مبارزه با فساد در حوزه زمین با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات را از اهداف اصلی این معاونت عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات شاخص این معاونت تحویل و تحول اراضی ملی واقع در حریم شهرها در راستای تفاهم‌نامه مشترک با وزارت جهاد کشاورزی در اجرای ماده ۹ قانون جهش تولید مسکن است، گفت: تاکنون بیش از ۴۹۰ هزار هکتار زمین ملی از جهاد کشاورزی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

کد خبر 6079166

دیگر خبرها

  • جهش تولید در بخش کشاورزی استان اتفاق خواهد افتاد
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • ایمن سازی مسیر رودخانه‌های در پی هشدار بارندگی
  • زمین های وزارت جهاد کشاورزی در خدمت نهضت ملی مسکن
  • تحقق شعار سال با بهره‌گیری از ظرفیت جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و پارک‌های علم و فناوری
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۰ درصدی تولید انواع محصولات کشاورزی در کردستان
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است