Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:26:29 GMT

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام محمدی‌پیام تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۳۱۶

پیکر مرحوم حجت‌الاسلام محمدی‌پیام تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،  مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین محمدطاهر محمدی‌پیام مسئول امور ویژه روحانیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش صبح روز شنبه در میدان صبحگاه این سازمان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام احمد جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جانشین سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، خانواده مرحوم حجت‌الاسلام محمدی‌پیام و جمعی از کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، نیروهای چهارگانه و ستاد آجا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی ارتش در این مراسم با بیان اینکه حجت‌الاسلام محمدی‌پیام یک سرباز مخلص امام عصر (عج) بود، گفت: حجت‌الاسلام محمدی پیام وارسته از دنیا و آراسته به همه ویژگی‌های یک روحانی در طراز انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: حجت الاسلام محمدی‌پیام آبروی ما را ارتقا می‌بخشید و ما از وی موارد متعددی را یاد گرفتیم و سرمایه‌ای بود که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از دست داد اما اخلاق، رفتار، مدیریت و صفای باطن وی همچنان در سازمان برای ما درس‌آموز خواهد بود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن طور که فارس روایت کرده است، پیکر بهروز واحدی، مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد امروز سه شنبه همزمان با پانزدهم ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید، در حرم حضرت رقیه (س) تشییع شد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888475

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در کرج
  • پیشکسوت ورزش پهلوانی کشور درگذشت
  • کهن پیشکسوت ورزش پهلوانی کشور در همدان درگذشت
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • آمار جرائم و تخلفات در خراسان جنوبی پایین است
  • بهزاد نبوی، ابتکار و همسرش در مراسم تشییع پیکر زهرا شجاعی (عکس)
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد