Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایذه در مجلس از جلسه مشترک با وزیر راه برای بررسی مداخلات انتخاباتی برخی از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی در انتخابات خبر داد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه برخی از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی به دلیل وابستگی به برخی از کاندیدا‌ها، با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس اقداماتی را علیه نمایندگانی که در حال حاضر نماینده مجلس هستند انجام می‌دهند، گفت: پیمانکاران مذکور به نماینده‌ای که در دوره فعلی انتخابات مغلوب شده و قصد شرکت در دوره بعدی انتخابات مجلس را دارد نزدیک هستند، بنابراین با نزدیک شدن انتخابات با متوقف کردن پروژه‌های عمرانی، قصد تخریب نماینده فعلی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ خرید تضمینی گندم باید 2500 تومان باشد

وی افزود: این پیمانکاران بعضاً لیدر انتخاباتی برخی از کاندیدا‌ها و یا تامین کننده منابع مالی انتخاباتی برخی از کاندیدا‌ها هستند، پروژه‌های عمرانی را که در حال پیشروی بودند را  بهانه‌های مختلف متوقف کرده و در حال تبلیغ علیه نماینده فعلی هستند که این پروژه در زمان نماینده فعلی به پایان نمی‌رسد و با این کار قصد تخریب نماینده را دارند.

نماینده ایذه در مجلس با بیان اینکه این گونه اقدامات بعضا سیاسی است و قصد ضربه زدن به نماینده را دارند، ادامه داد: این اقدامات دخالت‌ها زیرکانه‌ای است که با نزدیک شدن به ایام انتخابات نشانه‌های آن آشکار می‌شود.

خادمی تصریح کرد: در این باره به آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی تذکر داده ام و قرار است با وزیر و معاونانش در این باره جلسه‌ای را برگزار کنیم و به این مسائل رسیدگی شود تا مردمی که قرار است از این پروژه‌های عمرانی استفاده کنند، از این سیاست بازی‌ها متضرر نشوند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است

به گزارش «نماینده»، علی بابایی کارنامه نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: هنوز بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است اما جداول تخصیص اعلام شده است و این تخصیص نیز با قیودی همراه است؛ در این شرایط چطور می‌شود توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور توقع داشته باشیم؟

وی افزود: از ریاست مجلس می‌خواهیم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند و نه آنکه احساسی عمل کند و هر آنچه که خودش می‌خواهد را در قالب مصوبات سفر یا مباحث دیگر کشور را اداره کند؛ این کار به نوعی زیر سوال بردن کار بنیادین مجلس است. رییس مجلس در این زمینه به سازمان برنامه تذکر دهد و اگرنه موجب تضییع حقوق بسیاری از شهرستان‌های محروم و مظلوم می‌شوند.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری با انتقاد از تورم و گرانی نهاده‌های کشاورزی در سال زراعی جاری، خواستار پیگیری وزیر جهاد کشاورزی در این زمینه شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری گفت: حتماً با سازمان برنامه صحبت می‌کنیم که طبیعتاً برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بند ب ماده ۱۸۲ طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنا قرار دهد.

وی تاکید کرد: اگر تخصیصی داده‌شده نیز علی‌الحساب است

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است