Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیم شهریاری در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک هفته گذشته بیان کرد: طی این مدت نیروهای هلال احمر به ۲۱ مورد حادثه، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: ۷۶ درصد خدمات امدادی در حوادث جاده ای، ۱۴ درصد به صورت حضوری و ۱۰ درصد خدمات در دیگر حوزه های امدادی ارائه شده است.

شهریاری با بیان اینکه طی ماموریت های هفته گذشته به ۲۱۷ حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: ۷۰ درصد از این افراد در حوادث جاده ای و ۲۹ درصد به صورت حضوری و یک درصد در حوادث کوهستان و شهری خدمات گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶۶ نیروی هلال احمر در قالب ۲۷ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته اند، افزود: همچنین هفت خودروی نجات و ۱۸ دستگاه آمبولانس در این حوادث به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۱۰ نفر توسط پایگاه های هلال احمر اسکان داده شده اند، گفت: همچنین ۱۱۰ بسته غذایی در بین این افراد توزیع شده است.

شهریاری بیان کرد: مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیان یک ساعت و ۴۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه بوده است.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پست امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کد خبر 4743961

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی امداد رسانی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، احمد بخشی، گفت: در این اردوی ۳ روزه، داوطلبان علاوه بر استفاده از فیوضات معنوی سفر به مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف و نورانی علی بن موسی الرضا (ع)، با هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی (ع) از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره‌مند شدند.

به گفته وی علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و فرهنگی همچون بازدید از اماکن متبرکه و تاریخی و ... نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در این اردوی زیارتی سیاحتی بوده که با استقبال خوبی از سوی اعضا روبرو شد.

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد مقدس