Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:18:47 GMT

اولین پیروزی پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج سوئیس

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۳۶۱

اولین پیروزی پرهام مقصودلو در مسابقات شطرنج سوئیس

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات شطرنج بزرگ سوئیس و در دوم این رقابت ها، پرهام مقصودلو به مصاف «لنس هندرسون» از اسپانیا رفت و موفق شد این بازیکن که ریتینگ ۲۴۹۴ را در اختیار دارد با شکست مواجه کند. 

مقصودلو که با ریتینگ ۲۶۶۴ در مسابقات سوئیس شرکت کرده در دور نخست این رقابت ها مقابل حریف آلمانی صاحب تساوی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات شطرنج سوئیس با حضور ۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور و در یازده دور برگزار می شود.

مقصودلو با دعوت فدراسیون جهانی شطرنج در مسابقات سوئیس شرکت کرده است. مگنوس کارلسن (۲۸۷۶)، کارونا فابیانو (۲۸۱۲) ، سو وسلی (۲۷۶۷) و ویشواناتان آناند (۲۷۶۵) از جمله شطرنجبازان مطرحِ حاضر در این رقابت ها هستند.

کد خبر 4743974 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرهام مقصودلو شطرنج سوئیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال جام حذفی تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم گل گهر سیرجان کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دیروز العربی بر الشارجه امارات در دیدار سوپرجام قطر و امارات، اولین پیروزی قطری‌ها در تاریخ رویارویی‌های مستقیم بین دو تیم به حساب می‌آید.

این چهارمین دیداری است که دو تیم را از نظر تاریخی با یکدیگر برگزار می‌کنند. دو تیم قبلاً در سه نوبت و در یک تورنمنت به مصاف هم رفته‌اند که اولین دیدار آن در سال 1995 بود و الشارجه با یک گل پیروز شد.

دیدار دوم در سال 1999 با تساوی 2-2 به پایان رسید در حالی که دیدار سوم در همین مسابقات در سال 2006 با نتیجه 2-1 به سود الشارجه به پایان رسید.

العربی با هدایت یونس علی سرمربی خود موفق شد اولین عنوان خارجی تاریخ خود را کسب کند و قهرمان سوپرجام 800 هزار دلار و نایب قهرمان 400 هزار دلار دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • صدرنشینی نفت تهران تا پایان دور ششم لیگ برتر شطرنج کشور
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • برنامه فدراسیون شنا برای ورود به المپیک
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • آنچلوتی: وینیسیوس هو می‌شود چون بازیکن موفقی است