Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:10:00 GMT

اعضای هیات بازرسی انتخابات در گناباد تعیین شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۷۲۶

اعضای هیات بازرسی انتخابات در گناباد تعیین شدند

حامد قربانی روز شنبه طی گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: محمد رضا حجازی بخشدار مرکزی گناباد به عنوان رییس و حمید رضا مهدوی مقدم و هادی ایزدی روسای اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان به عنوان سایر اعضای این هیات مشخص شدند و احکام آنها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: رصد فعالیت‌های نامزدهای احتمالی مجلس شورای اسلامی از منظر انطباق با قانون و عدم تبلیغات زودهنگام انتخاباتی از وظایف هیات بازرسی انتخابات است و تاکنون موردی از تخلف مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد تاکید کرد: با هر گونه تخطی از قانون و تبلیغات زودهنگام انتخاباتی و استفاده از امکانات و تجهیزات اداری در راستای منافع نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون اغماض برخورد می شود و ورود دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ذیربط برای تبلیغ به نفع نامزد و یا نامزدهای انتخاباتی ممنوع است و همه ادارات، سازمان‌ها و جریان‌های سیاسی باید از ظرفیت‌های خود برای برگزاری پرشور انتخابات توام با حضور حداکثری مردم در آن بهره گیرند.

قربانی شعار کلی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری را "امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری" ذکر کرد و افزود: همه دست اندرکاران مربوطه و فعالان سیاسی باید برای تحقق این مهم تلاش و هم افزایی کنند.

از مجموع ۱۸ نماینده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نفر نماینده حوزه انتخابیه گناباد و بجستان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه کنونی در کشور برگزار می شود.

شهرستان ۹۰ هزار نفری  گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد انتخابات مجلس شورای اسلامی فرمانداری گناباد مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات این انتخابات از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و در ساعت ۸ روز ۲۰ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

این انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه «تبریز، آذرشهر و اسکو»، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان»، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی»، «ملایر» و «ورامین» برگزار می‌شود.

در این انتخابات، ۹۰ داوطلب برای ۴۵ کرسی باقی‌مانده بهارستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6083079

دیگر خبرها

  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان دقیق تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم /تعرفه های جدید انتخاباتی در راه است
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند