Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@09:55:12 GMT

ایموجی های جدید در راه هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۲۹۹۲۲

ایموجی های جدید در راه هستند

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، استراتژی اپل در به روزرسانی سیستم عامل iOS 13 باعث گیج شدن کاربران شده است. اگرچه iOS 13 هنوز ماه اول خود را از زمان انتشار تمام نکرده است ، سه به روز رسانی برای کاربران ارائه شده و با این وجود iOS 13.2 Beta هم در حال آزمایش است.

پس از انتشار iOS 13.2 Beta که دقیقا یک هفته پیش در 3 اکتبر منتشر شد ، این بار نسخه بتا 2 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین با نسخه دوم بتا شاهد چه موارد جدید خواهیم بود؟

iOS 13.2 Beta 2 منتشر شد

بیش از 60 ایموجی که در ماه ژوئیه منتشر شده اند ، دوباره در نسخه iOS 13.2 Beta 2 قرار دارند. علاوه بر این از میان اموجی مختلف صورت می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

هنگامی که آیکون برنامه ای را روی صفحه اصلی فشار داده و نگه دارید، اکنون می توانید به گزینه حذف برنامه به طور مستقیم دسترسی پیدا کنید. گزینه «برنامه ها را دوباره مرتب کن» در حالی که جایگاه قرار گیری خود را حفظ کرده است به «صفحه اصلی را مرتب کن» تغییر نام داده است.

یکی دیگر از نوآوری های قابل توجه در بتا 2 همانطور که اپل قبلا قول آن را داده بود، حذف تاریخ Siri و Dictate است. موارد جدیدی که به Beta 2 اضافه شده اند، در حال حاضر محدود به این موارد هستند.

نحوه نصب iOS 13.2 Beta

نسخه های iOS Beta برای توسعه دهندگان هستند. اما آیا شما یک توسعه دهنده یا یک کاربر استاندارد هستید: دستگاه شما باید قبل از نصب بتا در UDID ثبت شود. گزینه دیگر نصب پروفایل Beta در دستگاه است.

مدل های آیفون که به روزرسانی iOS 13.2 را دریافت می کنند

- iPhone XS، XS Max، XR، X

- آیفون 8

- آیفون 8 پلاس

- آیفون 7

- آیفون 7 پلاس

- آیفون 6S

- iPhone 6S Plus

- iPhone SE

- iPod touch (نسل 7)

انتهای پیام/

289 / 159 iOS 13 اپل آیفون 11

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اپل آیفون 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۲۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اپل اینسایدر، طبق اطلاعات موجود این ممنوعیت از مقرهای نیروهای هوایی کره جنوبی آغاز شده است. طبق گزارش به دست آمده تمام دستگاه هایی که قادر به ضبط صوت باشند و به اپلیکیشن های طرف ثالث اجازه نمی دهند این قابلیت را مسدود کنند، مشمول این ممنوعیت می شوند. به طور خاص در این گزارش به آیفون اشاره شده است.

در سندی که ارتش منتشر کرده، آمده است: باید از هرگونه ضبط صدا، نه فقط ارتباطات رسمی از جمله جلسات، مکالمات اداری، اعلامیه های تجاری و شکایات و مشاوره با مردم، بلکه همچنین ارتباطات غیررسمی مانند تماس های تلفنی خصوصی (در داخل ساختمان های نظامی) جلوگیری شود.

به گفته منابع آگاه از امر آیفون به طور خاص در ارتش ممنوع شده است. اما دستگاه های اندرویدی از چنین ممنوعیتی مستثنی هستند.

البته ممنوعیت فقط شامل آیفون نمی شود و دستگاه های پوشیدنی مانند اپل واچ را نیز در بر می گیرد.

به نظر می رسد مشکل از آنجا نشات می گیرد که اپلیکیشن مدیریت امنیت دستگاه تلفن همراه سازمان دفاع ملی روی دستگاه های آیفون نمی تواند استفاده از میکروفون را مسدود کند. این برنامه در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه شده و تمام افراد ارتش از ۲۰۲۱ میلادی ملزم به نصب آن هستند.

همچنین در این گزارش به شکایت کاربران از نرم افزار و محدودیت های ناهمخوانی آن با توجه به مدل، ساختار و سیستم عامل دستگاه ها شکایت داشته اند. به گفته یک مقام ارتشی چنین کاستی هایی روی یک دستگاه اندروید با آپدیت نرم افزاری برطرف می شوند.

کد خبر 6087820

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • آیا آیفون 15 ضد آب است؟ تست ضد آب بودن آن
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟