Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستند بلند "روابط خانوادگی" ساخته ناصر ضمیری به بخش مسابقه اصلی فیلم های بلندِ شصت و دومین  جشنواره بین المللی مستند و انیمیشن "لایپزیک" آلمان راه یافت.

به گزارش ایسنا، این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است، تنها اثر ایرانی حاضر در بخش مسابقه­­ فیلم های بلند مستند در این جشنواره با سابقه و مهم است که با ده فیلم دیگر از سراسر جهان رقابت می­کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره مستند لایپزیک به عنوان جشنواره های الف جهانی که امسال در شصت و دومین دوره برگزاری خود به سر می برد جزو مهمترین و معتبرترین جشنواره­های مستند جهان  به شمار می آید.

"ناصر ضمیری" فیلم ساز خراسانی سینمای ایران، ساخت آثار سینمایی  کوتاه و مستند را در کارنامه  خود دارد که آقثارش تاکنون در جشنواره­های بسیاری در جهان، به نمایش درآمده است و جوایز متعدد را نیز کسب کرده اند. وی این بار با فیلم مستند بلند "روابط خانوادگی" در یک رویداد جهانی ومعتبر حضور خواهد داشت. ناصر ضمیری به خبرنگار ما گفت: به زودی به همراه تدوین­گر و پژوهش­گر فیلم ندا اسدی، برای نمایش و نقد و بررسی مستند "روابط خانوادگی" در جشنواره­ "لایپزیک " حضور خواهند داشت.

شصت و دومین جشنواره  بین المللی "لایپزیک" از 6تا12آبان در شهر لایپزیک آلمان برگزار می شود.

تهیه کننده و کارگردان روابط خانوادگی ناصر ضمیری است. پژوهشگری و تدوین را ندا اسدی انجام داده است، مسئولیت نور و تصویر را هم ضمیری  داشته و معین اسدی صدابرداری را انجام داده است.  همچنین طراحی و ترکیب صدا ، موسیقی و مدیریت تولید بر عهده  احسان افشاریان، عبدی بهروانفر و آمنه رحمانی بوده است.  دستیار کارگردان و دستیار تصویرمحسن صادقی بوده و عنوان بندی را هم حمید برزگر اجراکرده است. پوستر فیم نیز توسط طاها ذاکرطراحی شده است. همچنین عکاس  ساغر صادقی ، مترجم  هدا لزگی و هماهنگی نیز حمید نظام خواه بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سینما مستند مشهد فيلمساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد