Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بحیرائی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش‌های زورخانه‌ای است و شاهد درخشش ورزشکاران این رشته در سطح کشور هستیم.

وی اضافه کرد: ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های چرخ چمنی امید وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم، چرخ تیز ۸۰ تا ۹۰ کیلو گرم امید، کباده وزن ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم رده سنی جوانان و کشتی پهلوانی ۷۰ کیلوگرم به فینال مسابقات مناطق هفت گانه قهرمانی کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحیرائی بیان کرد: در این مسابقات که به یادبود شهدای مدافع حرم خمینی شهر اصفهان برگزار شد، علی عباسی در رده سنی امید وزن ۸۰ تا ۹۰ کیلو گرم در رشته چرخ چمنی موفق به کسب عنوان سوم کشور و مدال برنز  و در رشته چرخ تیز همین وزن موفق به کسب عنوان سوم مشترک شد.

سرمربی تیم اعزامی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان بوشهر افزود: محمد عباسی ورزشکار آتیه دار استان بوشهر پس از غلبه رقبای خود در رشته کشتی پهلوانی به مقام اول و مدال طلا  و در رشته کباده رده سنی جوانان در وزن ۷۰ تا ۸۰ به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.

بحیرائی گفت: ورزشکاران استان بوشهر پس از شرکت در مسابقات منطقه ۳ با حضور استان های فارس، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهار محال و بختیاری و کسب مقام های برتر منطقه و سهمیه در رشته های چرخ چمنی و چرخ تیز رده سنی امید در وزن ۸۰ تا ۹۰  و رشته کباده جوانان در وزن ۷۰ تا ۸۰ به فینال مسابقات قهرمانی مناطق  کشور راه یافتند.

کد خبر 4744078

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ورزش زورخانه ای اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی

 سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم و رسول گرمسری در وزن ۸۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیدند.

در رده بندی تیمی ایران مقتدرانه و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های قرقیزستان با ۱۴۴ امتیاز و ژاپن با ۱۴۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • از ورزش پهلوانی به‌عنوان یک الگو حمایت می‌کنیم
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید