Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور از افزایش ساعت رانندگی در اتوبوس‌های مسافربری در مسیرهای منتهی به مرزهای عراق خبر داد.

به گزارش تین نیوز، مختار داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پلیس راه کشور جهت حل مشکل رانندگان اتوبوس ساعت رانندگی آنان را از ۹ ساعت به ۱۱ساعت افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این افزایش ساعت رانندگی به‌دلیل ترافیک جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه تردد زائران اربعین صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

ترافیک سنگین محور ایلام-مهران/مرزهای دیگر نیمه‌سنگین و روان ۲ میلیون زائر از مرزهای ایران اسلامی عبور کردند

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: رانندگان باید به این موضوع توجه کنند که این استثناء فقط شامل مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی، چزابه، شلمچه بوده و دیگر مسیرها را شامل نمی‌شود.

داوودی افزود: همچنین  با انتقال پلیس راه ایلام به مهران به پایانه برکت که ایستگاه پایانی محسوب می‌شود، مشکل رانندگان ناوگان عمومی تا حدی برطرف شد.

این راننده خود مالک بیان کرد: پلیس راه ایلام در طول مسیر حرکت اتوبوس‌ها قرار داشت و توقف رانندگان جهت ثبت ساعت در این مکان، موجب افزایش ترافیک شده بود.

به گزارش تین نیوز، او افزود: در حال حاضر بزرگترین مشکل ترافیکی در شهرهای ماهیدشت، حمیل و شباب است که وجود کسبه دستفروش و توقف‌های خودروهای زائران در این خیابان‌ها موجب ترافیک شدید شده است.

داوودی گفت: مسئولیت این بخش از مسیر و رفع ترافیکآن به عهده که باشهرداری‌هاست که متاسفانه هماهنگ عمل نمی‌کنند و همین موضوع موجب افزایش ترافیک شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: زائران اربعین ساعت رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند

عضو شورای شهر زنجان گفت: قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار رانندگان حق افزایش کرایه را ندارند.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز نرخ‌های پیشنهادی از طریق سازمان و حمل نقل در شورا مطرح و مصوب شد، اظهار کرد: چند روز بعد نرخ‌ها با کمی تغییرات در کمیته تطبیق فرمانداری هم مصوب شد.

وی تصریح کرد: اما اجرای این مصوبه نیازمند تأیید ستاد تنظیم بازار استان است و تا زمانی که ابلاغ نشود؛ رانندگان تاکسی و اتوبوس حق افزایش آن را ندارند.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پیشنهاد مطرح شده در سال جاری نرخ کرایه در پرداخت نقدی و کارتی یکسان بوده و تفاوتی باهم ندارد، افزود: بر این اساس نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول ۴ هزار تومان، مسیر دوم ۷ هزار تومان، مسیر سوم ۱۰ هزار تومان و مسیر چهارم ۱۲ هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: همچنین طبق همین پیشنهاد نرخ اتوبوس درون شهری در مسیر ارتش، آزادی و سبزه میدان ۴ هزار تومان، خط ویژه ۲ هزار تومان و در (سایان و دیزج، سریع‌السیر جنوب و سریع‌السیر شمال) هم ۵ هزار تومان خواهد بود.

کد خبر 745323

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • نکات نگهداری از گیربکس دستی خودرو
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است