Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، محسن کوهکن عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مجلس دهم با تاکید براینکه رسیدن به وحدت و تفاهم کلی درجریان اصولگرا خیلی دور نیست، گفت: مثل روز برای اصولگرا و اصلاح‌طلب مشخص است که به هر میزان بر ریل اتحاد جلو بروند احتمال موفقیت‌شان بیشتر می‌شود، این یک امر بدیهی است و نیاز نیست تا با رمل و اسطرلاب کشف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: صحبتی که من می‌کنم نباید اینگونه برداشت شود که مثلا اگر فردا لیست ۳۰ نفره‌ای داده شد، همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی اصولگرا آن را امضا می‌کنند. حرف من این است که وقتی روش‌های علمی نشان می‌دهد یک افرادی رای بیشتری دارند دیگران باید همراهی کنند و همه در گذشته این را تجربه کرده‌اند که تک روی کردن به نفع هیچ‌کس نیست.
این عضو جبهه پیروان درباره احتمال کاندیداتوری قالیباف و جلیلی نیز گفت: این را باید از خود آقایان سئوال کنید، من نمی‌دانم. این افراد جزو برادرانی هستند که گمان می‌کنم اگر احساس تکلیف کنند وارد می‌شوند.
نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: به هر حال مدت زیادی تا انتخابات نداریم، جریانی هم سکوت کرده‌اند، افرادی که به امر انتخابات آشنا هستند، ارزیابی منفی از این سکوت نمی‌کنند. چون معروف است که در عالم سیاست مانند تمساح رفتار کنید. آرام و بی صدا به هدف نزدیک شوید و زمانی تصمیم بگیرید که با هدف برخورد کنید که ضریب خطای شما را کم کند، اگر کسی در عالم سیاست اینگونه برخورد کرد به هر جهت باید مثبت ارزیابی شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کوهکن صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

محمد هادی ایمانیه به‌مناسبت یک اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی پیامی بدین شرح صادر کرد:

«منت خدای را عزّ و جل»

«گویند مگو سعدی، چندین سخن از عشقش‌
می‌گویم و بعد از من، گویند به دوران. ها»

یادروز سعدی شیرازی موسم گرامیداشت انسان است. چرا که سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است، شرف انسان را در همراهی و همدردی می‌داند و همه را به عشق، این عنصر وحدت بخش و کیمیای کامیابی فرا می‌خواند.

چه آن‌گاه که عشق معبود ازلی را نغمه ساز می‌شود که «به جهان خرم از آنم که جهان خرم از اوست، عاشقم بر همه عالم که همه عالم از اوست»

چه آن زمان که عشق این جهانی را باز می‌نماید که «یاد دارم که در ایام جوانی گذر داشتم به کویی و نظر با رویی...» و چه آن‌گاه که عشق خود را خلاصه می‌کند در دوستی حضرت محمد مصطفی (ص) و خاندان ایشان که «سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی، عشق محمد بس است و آل محمد» و استادی که سخن فارسی را به مصدری نشانده که هر صاحب ذوقی را به هوای برخورداری از شهد کلام و شیوایی گفتار، به فارسی آموزی بر می‌انگیزد.

در آستانه نخستین روز‌های اردیبهشتی فارس که به نیکی افتخار گرامی‌داشت ایشان را به جان نشانده است شایسته می‌دانم بهترین تبریک و عرض خجسته باد خود را پیشکش همهٔ فارسی زبانان جهان، خاصه هم وطنان گرانمایهٔ خویش سازم.

باشد که تک تک ما در پاسداشت گنجینهٔ بی‌بدیل زبان و ادب پارسی، سهم خود را بکوشیم و بهرهٔ خود را دریابیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است
  • (ویدئو) حمله فیل خشمگین به یک تمساح
  • سمیر نصری: رفتار امیلیانو مارتینز آزارم می‌دهد چون او قبلاً شخصیتی آرام و خجالتی داشت
  • لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد
  • چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد افرادی هستند که در شهرک‌های سازمانی زندگی کرده و فهمی از فضای عمومی کشور ندارند!
  • فعال رسانه‌ای اصولگرا: طراحانِ بازگشتِ گشت ارشاد در شهرک‌های سازمانی زندگی می کنند!
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند