Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد حسن‌انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیئت مدیره باشگاه مصمم به احیا و توسعه دوباره مرکز علمی کاربردی پرسپولیس است و این مسئله از آخرین توصیه‌های مرحوم کاشانی بود. تاریخ انتشار: 12:00 - 20 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۸۵۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسن انصاری‌فرد امروز (شنبه) به اتفاق مشاور عالی خود در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی در مرکز علمی کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کرد و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش سودی که از موسسین این مرکز به حساب می‌آید، اما در سال‌های اخیر با آن همکاری نداشت، در این ارتباط گفت: شرایط دانشگاه پرسپولیس با زمانی که آن را ترک کردیم به کلی فرق کرده و وضعیت خوبی ندارد. مرکز طی چند سال به مرور زمان با مشکلات مختلفی روبه‌رو شده و از شرایط قبلی خود فاصله گرفته است. در حال حاضر برای احیای آن به اقدام‌های اساسی و سریع نیاز است.

هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه در این ارتباط تصمیم‌های جدی دارند، به ویژه که یکی از آخرین توصیه‌های کاشانی بود. برای این منظور نسبت به من لطف داشت و تلاش ما معطوف به این مسئله خواهد بود که ساختار‌های دانشگاه از قبیل بخش‌های مالی و آموزش مانند گذشته به شکل حرفه‌ای در آید و باز هم روند توسعه‌ای آن را از نظر علمی، کیفیت آموزش و کمیت‌های مختلف شاهد باشیم. البته شکی نیست که کار دشواری داریم، ولی با اراده‌ای که به ویژه نزد هیئت مدیره و انصاری‌فرد مدیر عامل وجود دارد، امکان‌پذیر خواهد بود.

در این ارتباط محمد حسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه گفت: هدف از این حضور، بازدید و ارزیابی دقیق و میدانی از شرایط دانشگاه بود. گزارش‌های قبلی بررسی می‌شود و گزارش جدید به شکل دقیق تهیه خواهد شد. اوج گرفتن دوباره این مرکز علمی از اهداف ما و جزو خواسته‌ها و برنامه‌های هیئت مدیره است که روی آن تاکید داشته‌اند.

همچنین از آخرین توصیه‌های زنده یاد استاد جعفر کاشانی در آخرین جلسه‌ای که حضور داشت، احیای این مرکز بود. او تاکید داشت اگر می‌گویند تیم باید باشگاه شود و برای رشد و پیشرفت، علم و دانش تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود و این توصیه برای ما در حکم وصیت وی است.

ارتقای سطح علمی، ایجاد رشته‌های جدید و پذیرش دوباره دانشجو از برنامه‌هایی است که در اولویت قرار دارند و بخش آموزشی و پژوهشی باشگاه آن را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس انصاری فرد جعفر کاشانی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی از ساعت ۲۲ با قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی میرزاده در مسجد دانشگاه تهران آغاز می‌شود و از ساعت ۲۳:۳۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع (شب نوزدهم)، حجت‌الاسلام سید مهدی میراحمدی (شب بیست‌و‌یکم) و حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل (شب بیست‌و‌سوم) ادامه پیدا می‌کند.

مناجات‌خوانی در شب‌های قدر در دانشگاه تهران با نوای حاج مرتضی طاهری و کربلایی حامد فراهانی از ساعت ۰۰:۲۰ بامداد و مراسم قرآن به سر از ساعت ۱ بامداد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی (شب نوزدهم و بیست‌و‌یکم) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدیان (شب بیست‌وسوم) برگزار می‌شود.

حضور در مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان