Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:25:42 GMT

موشن‌گرافیک|بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد...+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۶۶۹

موشن‌گرافیک|بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد...+فیلم

‍‍‍‍‍‍

موشن‌گرافیک جدید خانه طراحان انقلاب اسلامی با شعار «حدیث زمزم و تسنیم و سلسبیل مگوی، بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد» منتشر شد. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، خانه طراحان انقلاب اسلامی در آستانه اربعین حسینی تازه‌ترین تولید خود را در قالب موشن‌گرافیک منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این موشن‌گرافیک با شعار«حدیث زمزم و تسنیم و سلسبیل مگوی، بگو حکایت مستی که چای می‌نوشد» طراحی و منتشر شده است.

 

«داد مظلومی تو مُلک جهان را پر کرد» منتشر شد+موشن‌گرافیکموشن‌گرافیک " آداب و الزامات پیاده‌روی اربعین" منتشر شد + فیلمموشن‌گرافیک «دل بریدن پر پرواز حسینیون است»+فیلمموشن‌گرافیک "الحسین یجمعنا" منتشر شد+فیلمموشن‌گرافیک اربعینی جدید خانه طراحان منتشر شد+فیلمناگفته هایی از شهادت یک پاسدار روی ناو آمریکایی+موشن‌گرافیکماجرای خوشنویسی که اولین پرچم‌های تبلیغاتی را به جبهه برد/ پاکسازی بدنام‌ترین محله تهران با کار فرهنگیغلامحسین امیرخانی: حقوق کنونی خوشنویسان کفاف کرایه تاکسی‌شان را هم نمی‌دهدمیدان ولیعصر(عج) رنگ بوی اربعین به خود گرفت

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم اربعین خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم اربعین خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی موکب تسنیم اربعین خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب
  • رکوردهای حمله ایران به اسرائیل + موشن گرافیک
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • آثار هنری با موضوع قدرت موشکی ایران + موشن گرافیک