Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال جوانان ایران در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال  بزرگسالان پارس جنوبی جم می‌رود. در حالی که رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت‌های ملی با وقفه روبرو شده است، طبق هماهنگی‌های انجام شده بین مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پارس جنوبی جم، تیم ملی جوانان ایران روز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان فراز کمالوند خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کادر فنی تیم ملی فوتبال جوانان تکمیل شد

شاگردان پورموسوی در تیم ملی جوانان خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که آبان ماه در تهران برگزار می‌شود، آماده می‌کند و به این ترتیب در یک بازی دوستانه روز دوشنبه و از ساعت ۱۵ در محل کمپ تیم‌های ملی این بازی دوستانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اسامی بازیکنان اعزامی تیم جوانان ایران به عمان اعلام شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی جوانان فوتبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان