Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@10:59:15 GMT

«کامیون» سریال نوروزی شبکه دو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۷۵۱

به گزارش فارس، مهدی هاشمی و نسرین مقانلو به مجموعه تلویزیونی«کامیون» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور پیوستند.

مجموعه طنز«کامیون» سریال نوروزی شبکه دو سیما و  دومین تجربه همکاری سیدمسعود اطیابی کارگردان «تگزاس 2» پرفروش‌ترین فیلم کمدی سال 98 با تلویزیون است که در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است.

این مجموعه طنز درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و  پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجراهایی می‌شود. «کامیون» روزهای پایانی پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و تا امروز حضور مهدی هاشمی، نسرین مقانلو و علی هاشمی در این سریال قطعی شده است. هادی مرتضی‌زاده شرکت‌کننده برنامه «عصرجدید» نیز با این مجموعه تلویزیونی به‌عنوان بازیگر معرفی می‌شود. از دیگر عوامل این سریال که در نوروز 99 از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت، می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، دستیار یک کارگردان: حمیدرضا علیپور، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، مدیران تدارکات: حسین امینی-علیرضا کفایتی، دستیار۱صحنه: حمیدرضا نظیفی، دستیار دو کارگردان: محمد داودی‌کیا، دستیار تهیه: کامیاب دانشپور، تدارکات: علیرضا عیشی‌نژاد، مدیر مالی: زهره میلادی، امور اداری و دفتری: آزاده ملایری، حمل ونقل: محمد فتحی فریمانی-رضا عظیم بیک، عکاس: سیدحسام اطیابی و مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: مطهره کشاورز محمدیان وعلی کشاورز اشاره کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!

مهرنوش طوسی نخستین بار با مجموعه سریال نون خ ۴ با بازی در نقش باوان یکی از دختر‌های ادریس بازیگر نون خ به شهرت رسید و در این سریال نقش خانم دکتر روستا را بازی می‌کند. نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی است که تا به حال ۴ فصل از این سریال ساخته شده است.

عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان

مهرنوش طوسی در نون خ نقش دختر اول ادریس با ۱۳ بچه را بازی می‌کند که به تازگی مدرک پزشکی خود را گرفته است.

منبع: گفتنی

tags # نون خ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!