Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@22:13:12 GMT

کاهش ورود پرونده های طلاق توافقی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۷۶۰

کاهش ورود پرونده های طلاق توافقی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی محمد زنگانه، روز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در طلاق توافقی ابتدا وارد روند کنترلی و سپس وارد روند کاهشی شده ایم، افزود: پرونده های طلاق توافقی از ٨٢ هزار و ٩۵٢ پرونده به ٧۴ هزار و ٢٧۶ فقره پرونده کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بیش از هزار مشاور در ٨٠٠ مرکز مشاوره با اولویت طلاق توافقی در سه سال گذشته ٧٠ هزار صلح و سازش را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگانه اظهار داشت: نتیجه این اقدام کاهش پرونده های ورودی طلاق به قوه قضائیه بوده است و در انتهای سال ٩٧، ۴.۶ درصد آمار طلاق توافقی را شاهد بودیم که نشانگر کاهش ورودی پرونده های طلاق توافقی است.

مدیرکل پیشگیری های فرهنگی معاونت اجتماعی قوه قضائیه اضافه کرد: آمار ورودی پرونده های طلاق توافقی در سه ماهه نخست سال جاری نیز ١١ درصد کاهش یافته است.

زنگانه افزود: در ۶ ماهه نخست امسال توانستیم روند درخواست طلاق از سوی زوج را کنترل کنیم اما همچنان درخواست طلاق زوجه بالا بوده و قرار است با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم امسال و سال آینده این روند را کاهش دهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلاق قوه قضاییه برنا دادگاه خانواده طلاق توافقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد

به گزارش صدای ایران، قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز دوشنبه همزمان با افت هزار تومانی قیمت دلار در روند کاهشی قرار گرفت. این روند کاهشی باعث تغییر کانال بیشتر قطعات سکه شد و حباب سکه نیز در برخی قطعات افت میلیونی داشت.

معامله‌گران همچنان روند تقاضا در بازار طلا را کاهشی می‌دانند و معتقدند دلار و افت تنش‌های سیاسی لیدر اصلی تعیین قیمت طلا و سکه است. آنها معتقدند با فروکش کردن تنش‌های سیاسی بازار طلا از اوج قیمت فاصله گرفته اما شرایط رکودی در این بازار همچنان پابرجاست.

گفتی است اونس جهانی طلا در روند افزایشی قرار دارد و با رقم ۲۳۵۳ دلاری در حال معامله است.


سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
سکه امامی روز دوشنبه ۲۷ فروردین با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومانی معامله شد و کاهش ۹۱۱ هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه داشت. سکه‌ بهار با یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان افت به کانال ۴۰ میلیونی تومانی برگشت و با رقم ۴۰ میلیون و ۳۳۰ هزار تومانی معامله شد.

گفتنی است در سومین روز معاملاتی هفته نیم‌‌سکه افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی داشت و ربع‌سکه با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به‌ترتیب با قیمت ۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی و ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی معامله شدند. سکه گرمی نیز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی روی رقم ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاد.


قیمت طلای ۱۸ عیار کاهش یافت
قیمت طلا روز دوشنبه کاهش پیدا کرد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۵۴ هزار تومان ارزان شد و کانال ۱۶ میلیونی را از دست داد و با رقم ۱۵ میلیون ۹۲۳ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افت ۶۲ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۶۷۶ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز سه میلیون و ۶۲۷ هزار تومان شد.

حباب سکه روز دوشنبه در تمام قطعات کاهش پیدا کرد. حباب سکه امامی ۳۴۰ هزار تومان، سکه بهار ۶۶۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۸۲۸ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۶۷ هزار تومان و سکه گرمی ۴۳۵ هزار تومان کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • روند قیمت مسکن در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • ورود ۹۶ داروی جدید در سال ۱۴۰۲ به بازار
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار در ۱۴۰۲
  • کاهش قیمت دلار در پی پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • روند افزایشی آمار ازدواج در گچساران
  • آمار طلاق در شهرستان گچساران کاهش پنج درصدی داشته است
  • ادامه روند کاهشی نرخ بهره بین بانکی در سال جدید + جدول