Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:53:41 GMT

۱۰ هزار زائر خارجی در اندیمشک پذیرایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۹۲۵

۱۰ هزار زائر خارجی در اندیمشک پذیرایی شدند

حسن دهقان روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زائر خارجی از کشورهای ترکیه ، روسیه ،آذربایجان ، پاکستان ، بنگلادش و دیگر کشورهای منطقه بودند که عازم کربلای معلی شدند.

وی بیان کرد: اندیمشک در کنار کرمانشاه و همدان یکی از سه شهر معین برای اعزام زائران اربعین است که این روزها میزبان انبوه زائران حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : در مجموع بیش از ۱۳۵ هزار نفر زائر در اندیمشک و موکب های شهرستان پذیرایی شده اند .

دهقان گفت: بیش از ۱۶ هزار زائر ایرانی و ۳۰۰ زائر خارجی نیز اسکان موقت داده شدند ضمن اینکه مکان های مناسبی هم دراین شهرستان برای اسکان زائران مهیا شده است.

وی افزود: همه تمهیدات لازم برای استقبال و بدرقه زائران کربلای معلی در اندیمشک فراهم است و مردم و مسئولین تا پایان بازگشت زائران ، خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا شهرستان اندیمشک هر سال میزبان صدها هزار زائر کربلای معلی در ایام اربعین حسینی است.

۷۲۸۱/۶۰۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیمشک زائران اربعین اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی