Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،یونس عزیزی مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان کرمانشاه برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات گفت : برنامه‌ریزی خوبی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات در اربعین حسینی انجام گرفته، بنحوی که آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین به هر میزان که تردد داشته باشند، در استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : تنها در اردوگاه اربعین حسینی که در مرز خسروی برپا شده ظرفیت اسکان پنج هزار نفر در شبانه روز فراهم شده است.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: سایر اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور در استان از جمله اردوگاه توحید در ورودی شهر کرمانشاه و زائرسرای کربلا واقع در شهر کرمانشاه با ظرفیت‌های قابل قبولی آماده خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات شده‌اند.

عزیزی به افزایش بازدید از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه در پی بازگشایی مرز خسروی اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از زوار عتبات عالیات از یادمان‌ها و منطاق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه بازدید می‌کنند.

او افزود: یادمان و مرکز فرهنگی مرصاد که پربازدیدکننده‌ترین یادمان استان کرمانشاه است در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار گرفته است.

او گفت: بر اساس پیش بینی‌های اولیه برآورد می‌شد امسال آمار بازدیدکنندگان از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کرمانشاه به بیش از ۱.۵ میلیون نفر برسد که با بازگشایی مرز خسروی احتمالا آمار بازدید‌ها بیش از پیش‌بینی‌ها باشد .

 

 

انتهای پیام/د

برنامه‌ریزی برای پذیرایی و اسکان زوار عتبات عالیات

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه

عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه و در مراسم اختتامیه فوتسال جام رمضان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه سه هزار نفری ارومیه با دستورات قضائی دستگیر و روانه زندان شد.

در پی انتشار فیلم ایجاد تنش توسط فرد متهم در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ارومیه متهم با دستورات قضائی دستگیر و با تفهیم اتهام بازپرس رسیدگی کننده روانه زندان شد.

روابط عمومی دادگستری استان در قسمت دیگری از اطلاعیه خود آورده است که برابر قوانین جاری هر کس به قصد ایجاد تنش و خشونت به قومیت‌های مصرح در قانون اساسی توهین نماید تعقیب و وفق قانون مجازات می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیست‌وهشتم فروردین در اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان ارومیه، فردی چاقو به دست و به بهانه گفتن شعار یاشاسین آذربایجان از سوی مجری سالن به سمت وی حمله‌ور شده و با بیان برخی مسائل موجب برهم خوردن نظم و امنیت و درگیری فیزیکی در سالن برگزاری مسابقات شده بود.

کد خبر 746003

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ساخت ستاد عتبات عالیات استان همدان
  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزار نفری ارومیه
  • طرز تهیه کوکی پنیری ژاپنی؛ یک شیرینی شیک و خوشمزه برای پذیرایی (فیلم)
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!