Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با خبرنگار پارسینه، با گفتن اینکه «کشور وضعیت دشواری دارد پس بر همه واجب است، منافع ملی را بر مصلحت‌های جناحی و سیاسی ترجیح بدهند» اذعان کرد، انتخابات مجلس یازدهم انتخاباتی بسیار حساس و حیاتی است.
این فعال اصلاح‌طلب در ادامه گفت: اینکه جریان‌های سیاسی همه تلاش‌شان را برای توفیقِ انتخاباتی به کار بگیرند و در این راه هر کاری را که به ذهن‌شان مطلوب برسد انجام بدهند، نه تنها ایرادی ندارد بلکه در کنش سیاسی لازم و البته طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هم اصولگرایان و هم اصلاح‌طلبان با در نظر گرفتن مشکلاتی که کشور و مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، باید بنای‌شان را بر رقابت سالم بگذارند و به جای تخریب و سیاه‌نمایی علیه یکدیگر با برنامه‌های منظم و کارشناسی شده وارد انتخابات شوند و نقشه راه خود را برای خروج از وضعیت فعلی به مردم تشریح کنند.
هاشمی‌طبا ادامه داد: مردم در طول یکسال و چند ماه گذشته مشکلات زیادی را به چشم دیده‌اند و از همه بدتر اینکه سفره‌های‌شان روز به روز در حال کوچک‌تر شدن است. طبیعی است، در چنین حالتی برای آن‌ها قبل از اینکه اصولگرایی یا اصلاح‌طلبی مهم باشد این اهمیت دارد که معیشت‌شان بهتر شود و مجبور نباشند برای تهیه مایحتاج اولیه خود متحمل زحمت زیادی شوند. شرح این شرایط روی دوش سیاسیون هر دو جناح وظیفه سنگینی می‌گذارد که آن‌ها بر اساس احساس وظیفه، باید با بررسی دقیق شرایط و علل مشکلات پیش آمده، راهی برای کاهش مشکلات پیدا کنند تا در صورت کسب قدرت و اختیار تصمیم‌گیری، بتوانند با اجرا کرن برنامه‌های‌شان جامعه را به آرامش برسانند.
این چهره سیاسی همچنین اظهار داشت: در حالی که کمتر از ۵ ماه به روز انتخابات مجلس یازدهم مانده است، سیاسیون باید هم به تشخیص صحیحی از شرایط برسند و هم اینکه سعی کنند فعالیت‌های انتحاباتی درون جریانی را به نوعی مدیریت کنند که نیرو‌های کارآمد و متعهد خود را وارد کارزار انتخاباتی کنند تا از این طریق مجلس آتی مجلسی متشکل از شایسته‌ها باشد.
مصطفی هاشمی‌طبا در پایان سخنانش گفت: انتخابات مجلس نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری تفاوت چشمگیری دارد. به طوریکه رای‌های قومیتی تاثیر زیادی دارد. به نظر من یکی دیگر از برنامه‌ها باید این باشد که آن رای‌ها هم با تشخیص بهتری به صندوق‌ها ریخته شود تا از این طریق از ورود ناکارآمد‌ها به مجلس جلوگیری شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جناح های سیاسی مصطفی هاشمی طبا جریان های سیاسی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان را در اولویت برنامه‌های مدیران استان در سال جاری دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات صبح امروز در همایش تجلیل از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان بوشهر با تبریک سال جدید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت مردم در مأموریت‌های محوله تأکید کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل مردم در تحقق دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی و حضور پرشور و موثر در صحنه‌های مختلف به‌ویژه انتخابات اخیر بی‌نظیر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: انتخابات 11 اسفندماه سال گذشته در استان بوشهر شاهد برگزاری یک انتخاباتی پرشور و تحقق 4 مولفه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود و در این بین تلاش‌های دست‌اندرکاران برای اجرا کیفی فرایند انتخابات و صیانت از آرای مردم شایسته قدردانی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش بود تا میزان مشارکت انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد افزود: با برگزاری مستمر برنامه‌های تبیینی و بابصیرت با رویکرد امیدآفرینی اقدام موثر بود که تا سطح بخش‌ها و روستاها اجرا شد.

پورات تداوم فعالیت‌ها در رویکرد امیدآفرینی، ارتباط بی‌واسطه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، برنامه‌ریزی برای حضور عملیاتی مردم در برنامه‌های امسال برای تحقق شعار سال را مهمترین اولویت‌ها دانست و گفت: استفاده از تجارب موفق مردمی‌سازی برای تسریع در تحقق شعار سال یک ضرورت است.

در پایان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از معاونین فرمانداران و بخشداران سراسر استان که در انتخابات 11 اسفند ماه سال گذشته نقش‌آفرینی کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • احزاب در ایران وارداتی هستند/ اسناد سیاسی و فرهنگی را باید در کشورمان بومی کنیم
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • شریعتی: پایگاه رأی قالیباف در انتخابات شرکت نکرد/ اگر شورای نگهبان و رئیسی بیعت کنند، اصول‌گرایان هم در انتخابات بعدی رای نمی دهند
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم