Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@14:21:27 GMT

تلفن همراهی که نیم ساعته شارژ می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۰۹۹۸

تلفن همراهی که نیم ساعته شارژ می شود

شرکت چینی اوپو از یک تلفن همراه جدید رونمایی کرده که شارژ آن در ۳۰ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد می رسد. ۵ دقیقه شارژ دستگاه برای ۲ ساعت استفاده کافی است.

شرکت چینی اوپو از جدیدترین دستگاه سری پرچمداری Reno رونمایی کرده است. این تلفن همراه که Reno Aceنام دارد از بسیاری جهات دستگاه جالبی است.

در گوشی Reno Ace از پردازشگر اسنپ دراگون ۸۵۵پلاس و نمایشگر ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ اینچی با  وضوح ۱۰۸۰ پیکسل استفاده شده است. روی نمایشگر آن یک بریدگی کوچک به شکل قطره آب وجود دارد. سیستم دوربین های پشتی آن چهار تایی و دوربین اصلی دستگاه نیز  ۴۸ مگاپیکسلی است.البته RAM آن ۱۲ گیگابایتی است.

اما مهمترین ویژگی Reno Ace قابلیت شارژ سریع آن است.  این دستگاه دارای یک شارژر ۶۵واتی و مجهز به یک باتری ۴ هزار میلی آمپری و باتری دوسلولی است و در ۳۰ دقیقه شارژ آن از صفر به ۱۰۰ درصد می رسد.

همچنین طبق اعلام اوپو ۵ دقیقه شارژ این دستگاه برای ۲ ساعت استفاده کافی است.رکورد قبلی کوتاه‌ترین زمان لازم برای شارژ نیز در اختیار شرکت اوپو بود. این شرکت پیش از دستیابی به رکورد جدید اعلام کرده بود تلفن همراه Find X Lamborghini اوپو با باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر در ۳۵ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شد.

قیمت این دستگاه با ۸ گیگابایت RAMو ۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۴۲۰ دلار است و نسخه دیگر آن با ۱۲ گیگابایت RAMو ۲۵۶ گیگابایت حافظه  به  قیمت ۵۳۰ دلار در چین عرضه می شود./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۰۶:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی اعلام می‌شودکه ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام می‌شود که ۳ دقیقه همکاران می‌رسند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با یک سرنشین به عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و سرنشین در خودرو محبوس شده، آتش نشانان بخشی از خودرو برش و راننده را خارج کردند که متأسفانه با تأیید اورژانس به دلیل آسیب‌های زیاد جان خودش را از دست داده بود و این عملیات ۰۶:۴۳ دقیقه به پایان رسید.

ملکی گفت: تقاضا دارم که رانندگانی که شب رانندگی می‌کنند و تا دیگر صبح خسته می‌شوند ریسک نکنند و چند دقیقه استراحت و بعد به مسیر ادامه دهند.

کد خبر 6064138

دیگر خبرها

  • سارق کافوهای مخابراتی در آبادان دستگیر شد
  • نیفلو؛ تسکین درد زانو در کمتر از 15 دقیقه (+فیلم و عکس)
  • بازداشت سارق کافو‌های مخابراتی در آبادان
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟