Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:49:55 GMT

پیش‌بینی پارکینگ‌های جایگزین در شلمچه

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۱۲۵

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است و مساله خاصی برای تردد با خودرو‌های شخصی به این مرز وجود ندارد.

کوروش مودت در گفتگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تردد خودرو‌های شخصی و پارکینگ مرز شلمچه، اظهار کرد: پارکینگ مرز شلمچه پر نشده است و مساله خاصی برای تردد با خودروی شخصی به این مرز وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در حال حاضر در پارکینگ ۵۰ هکتاری در نظر گرفته‌شده برای استقرار خودرو‌های شخصی، بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ خودرو پارک شده و این پارکینگ در حال پر شدن است.

فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به در نظر گرفتن یک پارکینگ ۳۰ هکتاری جایگزین در شلمچه، تصریح کرد: در صورت پر شدن پارکینگ فعلی، می‌توان از این پارکینگ ۳۰ هکتاری نیز استفاده کرد. ۱۱ پارکینگ دیگر نیز در سطح شهر و مسیر‌های منتهی به پایانه در نظر گرفته شده تا در صورت پر شدن این پارکینگ ۵۰ هکتاری، از این پارکینگ‌ها استفاده شود.

وی گفت: مساله خاصی در بحث تردد و حضور خودرو‌های شخصی در مرز شلمچه وجود ندارد و زائران اربعین می‌توانند با خودروی شخصی به شلمچه بیایند و خودروی خود را در پارکینگ‌های در نظر گرفته‌شده پارک و سپس به کشور عراق سفر کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر تابناک شلمچه اربعین چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس نسبت به ایجاد مراکز غیرقانونی مبتنی بر زدو بند، به بهانه توقیف خودروی بی‌حجاب ها، هشدار داد.     به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف ناگهانی و شوک‌کننده خودروها در کوچه و خیابان/ «مجازات کشف حجاب در خودرو جزای نقدی است، نه توقیف اتومبیل» توقیف خودرو به دلیل حجاب / سردرگمی مردم در پارکینگ خودروهای توقیف شده برای بی حجابی چه می‌گذرد؟

دیگر خبرها

  • هشدار سردار رادان درباره توقیف خودرو بی‌حجاب‌ها
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • سایبان خودرو بدون پایه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد