Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: روزانه بین ۸۰ تا ۹۰ اتوبوس از پایانه مسافربری قم به مقصد مرز مهران و دیگر مرزهای مشترک عبوری با کشور عراق حرکت می کند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

ابوالفضل جمالی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اینکه طرح نظارت بر سفرهای اربعین از دهم مهرماه آغاز شده است،اظهار داشت:روزانه بین 80 تا 90 اتوبوس از پایانه مسافربری قم به مقصد مرز مهران و دیگر مرزهای مشترک عبوری با کشور عراق حرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نرخ کرایه اتوبوس ها نسبت به اربعین سال گذشته تغییر نکرده است، افزود: بلیط اتوبوس وی آی پی 25نفره 180 هزارتومان، بلیط اتوبوس 32نفره 140 هزار تومان و بلیط اتوبوس 40نفره 110 هزار تومان عرضه می شود.

آخرین وضعیت مرز خسروی | ازدحام بیش از حد زائران در مرز خسروی / عبور ‌هر ساعت 5000 زائر از مرزاخبار اربعین 98| 233 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران گلستانی به مرز مهران تدارک دیده شده استاخبار اربعین 98| 150 اتوبوس برای بازگشت زائران به کشور فراهم‌ شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با بیان اینکه امسال مسافران قمی در بازگشت از سفر کربلا، دو مرحله مسیر طی می کنند گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته مسافران قمی پس از ورود به کشور ابتدا سوار اتوبوس های همدان می شوند و سپس از پایانه مسافربری همدان با اتوبوس های قم باز می گردند.

جمالی ادامه داد: پیش بینی شده زائرین از 24 مهرماه بازگردند و به همین منظور طرح سرویس دهی به مسافران تا سوم آبان برقرار است.

وی با بیان اینکه مردم می توانند شکایات گرانفروشی بلیط را با سامانه تلفنی 141 درمیان بگذارند،خاطرنشان کرد: درتمام اوقات اجرای طرح ساماندهی سفرهای اربعین ، کارشناسان حوزه معاونت حمل ونقل ، نسبت به بازرسی و کنترل ناوگان عمومی حمل مسافر درپایانه های مسافری ، پاسگاههای پلیس راه و مبادی جاده ای استان نظارت دارند.

انتهای پیام/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس

ایسنا/فارس معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: بر اساس بازرسی که توسط معاونت گردشگری استانداری از ترمینال کاراندیش و آمارهای ارائه شده تردد با اتوبوس به استان ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

محمد فرخ‌زاده امروز، ۸ فروردین با بیان اینکه پایانه‌های مسافربری به صورت محسوس و نامحسوس دائما مورد پایش بازرسان قرار گرفته و می‌گیرند، افزود: از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین تعداد ۲۲۵ هزار و ۵۱۵ مسافر توسط ۱۴۶ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای با ۲۴ نمایندگی فعال در ترمینال جا به‌جا شده‌اند.

وی افزود: ۳۵۰ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۹۴۸ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۳۸۲ دستگاه سواری، کار حمل و نقل مسافران ایام نوروز را بر عهده دارند.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تاکید کرد: بیشترین سفرها به تهران، مشهد، یزد و اصفهان صورت گرفته است.

فرخ‌زاده گفت: طبق اعلام بازرسین وضعیت عمومی پایانه شهید کاراندیش مناسب بوده ولی در زمینه محل استراحت مسافرین و تبلیغات و راهنمایی مسافرین و زائرین نیاز به تقویت دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • فیلم| حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • جابه جایی بیش از ۱۷۵ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • (ویدئو) حادثه مرگبار برای یک اتوبوس مسافربری در آلمان
  • آغاز پیش فروش بلیط قطار مسافربری از صبح امروز
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد اتوبوس‌ها نسبت به سال گذشته در فارس
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی