Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وزارت ورزش و جوانان سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در ابتدای  نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با تبریک پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج گفت: اگرچه کامبوج حریف سختی نبود، اما پیروزی با چهارده گل بسیار ارزشمند بود و از چند جهت کام ملت قهرمان ایران در این روز شیرین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: اراده کلی دولت و نظام جمهور اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب بر این بود که بانوان در همه عرصه‌ها حقوق برابر با مردان داشته باشند و انصافا در تمام عرصه‌های اجرایی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی هرجا فرصت برابر به زنان داده شد گوی سبقت را از مردان ربودند. در ورزش هم از نظر سالن‌های اختصاصی و سایر امکانات امروز بانوان شرایط خوبی دارند و در هر دو بعد ورزش همگانی و قهرمانی خوش درخشیدند.

او افزود: در فوتبال بانوان ما هم تیم ملی خوب و هم لیگ‌های با کیفیتی داریم. در فوتسال هم که با وجود محدودیت‌ها و شرایط سخت قهرمان آسیا هستیم.

 سلطانی فر سپس با اشاره به اراده دولت برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها از سه سال قبل گفت: اقای دکتر روحانی رئیس جمهور دو سال قبل در نامه‌ای صراحتا از من و وزیر کشور خواست شرایط حضور زنان در استادیوم‌های فوتبال به سرعت فراهم شود و خوشبختانه در چند نوبت مثل بازی با بولیوی و فینال باشگاه‌های آسیا این اتفاق افتاد و حتی در دو مسابقه ایران در جام جهانی هم خانواده‌ها از طریق LED بدون هیچ مشکلی بازی‌ها را در استادیوم آزادی تماشا کردند. در روز مسابقه با کامبوج این اتفاق گسترده‌تر بود و بانوان بدون هیچ مشکلی از طریق سایت بلیت تهیه کردند.

او تاکید کرد: همه رسانه‌های داخلی و خارجی این روز تاریخی را تحسین کردند و حتی مخالفان نظام هم نتوانستند هیچ ایرادی بگیرند. جا دارد از تلاش و اراده دولت، همکاری شورای امنیت ملی، وزارت کشور، نیروی انتظامی که در کنار وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال این اتفاق بزرگ را رقم زدند تشکر کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: از این اتفاق مهم ملی یک ملت اعتماد به نفس گرفت و احساس افتخار و غرور داشت. در آینده هم با رعایت شرایط فرهنگی شاهد حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی محل دیدار تیم ملی ایران خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های فیورنتینا و جنوا، چلسی و اورتون، اوساسونا و والنسیا، آتالانتا و هلاس ورونا مقابل حریفان در لیگ‌های اروپا از شبکه ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز دوشنبه

لیگ حرفه‌ای امارات (الاتحاد کلبا - الوحده) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (فیورنتینا - جنوا) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

سوپرلیگ ترکیه (آلانیا اسپور - گالاتاسرای) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (آتالانتا - هلاس ورونا) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (چلسی - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لالیگا اسپانیا (اوساسونا - والنسیا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 744749

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • شکست ورزش در زمین سینما