Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:22:10 GMT

امباپه و هری کین: گزینه‌های جانشینی سوارز

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۲۷۶

امباپه و هری کین: گزینه‌های جانشینی سوارز

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا در تلاش برای جذب جانشینی برای لوئیس سوارز، کیلیان امباپه و هری کین را به عنوان اولویت‌های اول خود در نظر گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر شده و از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا است اعلام کرد این باشگاه برای جذب یک مهاجم مرکزی برنامه‌ریزی می‌کند و اولین خرید بزرگ بعدی این باشگاه بدون تردید یک مهاجم مرکزی بزرگ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علت این برنامه‌ریزی باشگاه بارسلونا این است که باشگاه کاتالان اخیرا به فکر پیدا کردن جانشینی مناسب برای لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای خط حمله خود افتاده. گلزن اروگوئه‌ای حالا دیگر کم کم پا به سن گذاشته و مدیران بارسا زمانی را تصور می‌کنند که او تصمیم بگیرد از فوتبال خداحافظی کند یا به دلیل سن بالا دیگر نتواند کارایی لازم را برای بارسا در پیشانی خط حمله این تیم داشته باشد.

 

به همین خاطر است که موندو می‌گوید بارسا قصد دارد در تابستان پیش رو یا حداکثر تابستان بعدی یک ستاره بزرگ خط حمله به تیم خود اضافه کند.

 

 

اما ادعای بزرگ موندو دپورتیوو گزینه‌های اصلی بارسا به این منظور است. این روزنامه می‌گوید کاتالان ها کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن را اولویت اول خود می‌دانند ولی اولویت دوم‌شان را هم هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام در نظر گرفته‌اند.

 

 

علت رزرو شدن هری کین پشت سر امباپه این است که بارسا از این نگران است که ستاره فرانسوی رئال مادرید را به این تیم ترجیح دهد و در نتیجه قصد دارد در صورت چنین سناریویی به سراغ هری کین برود.

 

بارسلونا لوئیس سوارز هری کین کیلیان امباپه تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لوئیس سوارز هری کین کیلیان امباپه تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن ‏کسی نبوده که مقصر اصلی این باخت و حذف شدن از اروپا را رونالد ‏آرائوخو نداند. ‏

درحالی‌که در دقایق اولیه بازی که در المپیک مونتجوئیک جریان ‏داشت بارسا نسبت به پی‌اس‌جی برتر بود و در همین دقایق یک‌بار ‏هم دروازه حریف را باز کرده بود یک خطا از طرف رونالد آرائوخو روی ‏بارکولا باعث شد همه چیز به ضرر بارسا تغییر کند.‏

اکثر کارشناسان و ستاره‌های سابق فوتبال معتقدند حتی اگر آرائوخو ‏معتقد بود بازیکن حریف با دروازه‌بان‌شان تک به تک می‌شود نباید در ‏آن صحنه او را با خطا متوقف می‌کرد. حتی اگر بارسا گل می‌خورد ‏نتیجه 1-1 می‌شد ولی دو تیم همچنان یازده نفره بودند و دست بالا با ‏بارسا بود. ‏

در پایان بازی ایلکای گوندوگان مستقیما از او انتقاد کرد و گفت با آن خطا تیم را نابود کرد.

ستاره اروگوئه‌ای که امروز در مراسم معرفی یک کتاب شرکت کرده بود، در مورد اینکه او را مقصر اصلی شکست می‌دانند، گفت: «خیر، من مسئول شکست نبودم. بدیهی است که اخراج من شرایط بازی را عوض کرد، زیرا ما 10 نفره شدیم، سپس چیزهای زیادی در مورد خود بازی وجود دارد. اخراج من اتفاق مهمی بود زیرا می‌دانم وقتی هستم چه کمکی به تیم می‌کنم. از هواداران که همیشه حامی من بوده‌اند تشکر می‌کنم. وقتی از زمین بیورن می‌رفتم نیز من را تشویق کردند.»

ستاره اروگوئه ای ادامه داد: «واضح است که از آن اتفاق غمگینم. بازی در مشت ما بود ولی در یک لحظه ورق برگشت. معتقدم صحنه 50-50 بود و داور می‌توانست سوت نزند ولی وقتی اعلان خطا کرد، کارت قرمز بدیهی بود.»

او در مورد اظهارات گوندوگان گفت: «من ترجیح می‌دهم آنچه را که درباره اظهارات گوندوگان فکر می‌کنم، برای خودم نگه دارم. من کدهای اخلاقی و ارزش‌هایی دارم که معتقدم باید به آنها احترام گذاشت.»

حرفی بیشتر در مورد گوندوگان: «من قبلا به این سوال پاسخ داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • گزینه عجیب برای جانشینی سرمربی اسپانیایی تراکتور
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)