Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از شنبه با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، مهندس نوید احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه شش کلاسه قضایی در روستای کریان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

نوید احمدی در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مدرسه بتدایی قضایی با زیربنای ۴۲۰ متر فضای آموزشی، سرویس بهداشتی، آبخوری، ۱۵۰۰ متر محوطه سازی و ۲۲۰ متر دیوارکشی احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هزینه ساخت این مدرسه را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۷۰ درصد از این اعتبار را شرکت ملی ساختمان(پیمانکار سد سرنی) و ۳۰ درصد نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان پرداخت کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان به هوشمند بودن این مدرسه اشاره و عنوان کرد: همه کلاس های پایه ششم مقاطع ابتدایی و کلیه پایه های مقاطع متوسطه اول و دوم که توسط نوسازی مدارس ساخته می شوند، به امکانات هوشمند مجهز هستند.

وی تصریح کرد: آموزش دانش آموزان با استفاده از امکانات نوین و تجهیز کلاس های مدارس به بُرد هوشمند پیش نیاز ورود به دنیای فناوری های جدید و کتاب های الکترونیکی است.

همزمان با این آیین و به صورت ویدئو کنفرانس پروژه تکمیلی مدرسه ابتدایی سه کلاسه روستای جعفرآباد سرنی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احمدی گفت: این پروژه ۲۱۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل سه کلاس درس و یک آزمایشگاه است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که صددرصد آن را شرکت ملی ساختمان پیمانکار سد سرنی پرداخت کرده است.

گفتنی است؛ روستای کریان با بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت در فا کشاورزی، باغداری و دامداری . تا میناب ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و تا بندرعباس ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 4744160

منبع: مهر

کلیدواژه: نوسازی مدارس هرمزگان فریدون همتی افتتاح مدرسه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در استان واجد شرایط هوشمندسازی هستند که تاکنون ۸۸۲ فقره از این تعداد به کنتور هوشمند مجهز شده و ۷۶۳ حلقه چاه صنایع هنوز به کنتور هوشمند مجهز نشده اند.   محمد علی نعمت‌نژاد افزود: طبق مصوبه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی مقرر شده چاه های آب تمام صنایع استان خراسان رضوی تا پایان مهر امسال به کنتور هوشمند تجهیز شوند.   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی ادامه داد: طبق این مصوبه، صنایع متخلف با قطع برق روبرو خواهند شد.   نعمت نژاد گفت: ۹۶ درصد چاه‌های کشاورزی در استان خراسان رضوی نیز برای جلوگیری از برداشت بی‌رویه و غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی، به کنتور هوشمند مجهز شده است.   او افزود: فرو نشست زمین از تبعات برداشت غیر اصولی آب از منابع زیرزمینی است و طبق برآوردهای انجام شده، نرخ فرو نشست زمین در بخش مرکزی دشت مشهد بین ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر در سال است، درحالیکه که ۵۰ درصد جمعیت استان در همین بخش ساکن هستند.   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: عمده فشار برنامه‌های کنترل و مدیریت مصرف آب و تعادل آبخوان بر روی بخش کشاورزی است، بخش‌های شرب و صنعت نیز باید نقش خود را در این زمینه ایفا کنند.   خراسان رضوی هفت درصد گستره کشور را داراست که ۷۶ درصد آن خشک و بقیه دارای اقلیم نیمه خشک است، ۳۷ حوضه آبریز در خراسان رضوی وجود دارد که به دلیل برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، این آبخوانها دچار افت شدید شده و ۳۴ محدوده از ۳۷ محدوده در حالت ممنوعه و ممنوعه بحرانی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد