Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازولا، وینگر برزیلی تیم فوتبال تراکتور که از پنجشنبه هفته گذشته به تمرینات این تیم اضافه شده، در تمرینات گروهی سرخپوشان تبریزی شرکت می‌کند.

اخبار ورزشی- مصدومیت مازولا که از ناحیه کشاله ران بود، به طور کامل برطرف شده و او مشکلی برای همراهی تراکتور در هفته‌های آینده ندارد.

مسئولان باشگاه تراکتور هم برای اطمینان از رفع مصدومیت مازولا، صحبتی با مسئولان کلینیکی که این بازیکن در ترکیه زیر نظر آن مشغول درمان مصدومیتش بود انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنار آن، یک تست ابتدایی هم توسط کادر پزشکی تراکتور از مازولا گرفته شده که رفع مصدومیت بازیکن برزیلی را تایید می‌کند.

در این راستا، هافبک – مهاجم بریلی تراکتور مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار‌های آینده ندارد و می‌تواند در صورت صلاحدید کادرفنی برای تیم تبریزی به میدان برود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتورسازی بازیکن برزیلی مازولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه تراکتور حکایت از این دارد که این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • پایان مصدومیت سردار
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت