Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:06:23 GMT

ونیز شرق

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۴۶۶

ونیز شرق

تایلند کشوری با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر است که در آن لحظات پرنشاطی را می‌توان تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لحظه آخر، این کشور مملو از مکان‌های توریستی جالب است که تماشای آن‌ها برای هر شخصی دل‌انگیز هست. گشت‌وگذار در این کشور نیازمند زمانی طولانی است تا بتوانید از تمامی شهرها دیدن کنید.

تایلند پایتختی بسیار زیبا به نام بانکوک دارد که آن را ونیز شرق می‌نامند؛ ساختمان‌های اصلی این شهر روی آب قرارگرفته‌اند و این امر دلیل اصلی این نام‌گذاری هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساختمان‌ها روی چوب‌هایی که بر فراز رودخانه چائو فرایا قرار گرفته‌اند، ساخته‌ شده و جلوه‌ای خاص و تماشایی دارد.

یکی از جلوه‌های زیبایی که در این مکان وجود دارد، قایق‌های چوبی بوده که در آب شناور هستند و برخی از آن‌ها هم به فروش کالاهایی می‌پردازند. این مکان دیدنی را بازارچه شناور نیز می‌نامند. در بازارچه شناور بانکوک می‌توانید انواع میوه‌های رنگارنگ و دلربا و غذاهای محلی خوش‌طعم و دل‌چسب را میل کنید و لذت ببرید. نظیر این بازار شناور را تنها در شهر دبی می‌توان دید که برای دیدن آن می‌توانید با تور دبی راهی آن منطقه شوید.

با این‌ وجود، گسترده شدنِ مساحت شهر سبب گشته که کانال‌ها پرشده و صاف گردند. مردم محلی به‌خوبی میزبان گردشگران تور تایلند هستند و درعین‌حال به فروش لوازم خود می‌پردازند. این تصاویر زیبا را به همراه قایق‌های چوبی موجود در آن، تنها در کشور ایتالیا می‌توانید ببینید.

اگر قصد سفر به کشور مالزی را دارید و می‌خواهید از تماشای مکان‌های بی‌بدیل آن بهره‌مند شوید، می‌توانید از سایت لحظه آخر تور مالزی را انتخاب کنید و سفری لذت‌بخش را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لحظه اخر تور تایلند تور دبی تور مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حاجی رضایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور تانزانیایی به مرکز هماهنگی جست و جو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مصدومیت خدمه شناور ویژه حمل کالاهای عمومی پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۳ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور اعزامی با رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم به پایگاهش بازگشت و خدمه مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در دومین عملیات نیز پس از تماس تلفنی شناور سفیر لیان با سامانه ۱۵۵۰ مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعلامی اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور اعزامی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد مصدوم از شناور ویژه حمل مواد شیمیایی به اسکله مروارید خارگ بازگشت و فرد مصدوم را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

وی گفت: دریانوردان به محض مواجهه با شرایط اضطرار در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087806

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • سایت غرفه رسمی ایران در ونیز راه‌اندازی شد/عبدالحسینی: دوسالانه هنر ونیز، المپیک هنر‌های تجسمی جهان است
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • استفاده حداکثری از ظرفیت «اسکاپ» برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای کشور
  • آب شیرین‌کُن شناور راهکاری فناورانه برای مبارزه با خشکسالی
  • زیباترین جاهای دیدنی ویتنام