Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:29:25 GMT

کمپین نذر قدم‌های زینب(س) در کشور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۴۹۷

کمپین نذر قدم‌های زینب(س) در کشور برگزار شد

حسین تاریخی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در کرج هدف از اجرای این برنامه فرهنگی – تربیتی را انگیزه بخشی و تقویت بنیه معنوی در بین دانش آموزان ذکر کرد.
وی بیان داشت: دراین برنامه به دنبال آن هستیم آن دسته از دلدادگان حسینی که امکان حضور در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را ندارند سهمی‌در قدردانی از میزبانان این اجتماع عظیم داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: دختران انجمن اسلامی ‌از جمله هدایای خود را که شامل دست سازه های دانش آموزی، محصولاتی فرهنگی و دلنوشته است را به اتحادیه انجمن های اسلامی‌دانش اموزان شهر خود تحویل دادند تا به نیابت از آنان در طریق الحسین (ع)  بین نوجوانان عراقی توزیع شود.

تاریخی با اشاره به اینکه این کمپین همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس آغاز شد، افزود: دانش آموزان در این طرح از طریق شبکه های اجتماعی بله و اینستاگرام به آدرس ansariha_beyragh@ شرکت کردند.
 دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور یادآورشد: به منظور خدمات دهی به زائران اربعین یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز در موکب های مسیر پیاده روی در حال سازماندهی هستند.
تاریخی اظهارداشت: دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی کشور با برپایی چندین پایگاه در مسیر پیاده روی زائران از جمله در بین الحرمین ازآنان پذیرایی می کنند.
این مسوول تشکیل نمایشگاه های فرهنگی از سوی دانش آموزان در مسیر راهپیمایی زائران اربعین را از دیگر برنامه های این اتحادیه عنوان کرد.

تاریخی یکی از محورهای اصلی کاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور را ترویج و تقویت فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در بین دانش آموزان به ویژه گروه سنی نوجوان عنوان کرد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» در کمتر از ۲ هفته

طرح دانش‌بنیان «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» از استان خوزستان به عنوان برنده قسمت هفدهم مسابقه تلویزیونی شکوفا توسط ۵۲ سرمایه‌گذار در مدت زمان کمتر از ۱۴ روز موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

به گزارش ایسنا، هفدهمین قسمت از مسابقه بزرگ تلویزیونی شکوفا با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان با طرح‌های «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی»، «تولید تردمیل» و «تولید دستگاه توانبخشی هوشمند» از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان ارائه کننده طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» از استان خوزستان با رأی داوران، از میان سه تیم شرکت‌کننده به عنوان تیم برگزیده انتخاب شد و این طرح جهت سرمایه‌گذاری عموم مردم روی سکوی تأمین مالی جمعی کارن کراد (karencrowd.com) قرار گرفت. 

میزان سرمایه درخواستی این شرکت برای اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان، مدت زمان سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و میزان سود پیش‌بینی‌شده ۳۸ درصد سالیانه بود.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این طرح توسط ۵۲ سرمایه‌گذار در مدت زمان کمتر از ۱۴ روز موفق به جذب سرمایه درخواستی به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به روش تأمین مالی جمعی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • رقابت دانش آموزان ۱۳ کشور در آرکاداغ: دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • موفقیت کمپین تامین مالی جمعی طرح «خدمات زیست‌پالایی هیدروکربن‌های نفتی» در کمتر از ۲ هفته
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به گوترش