Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک و فیزیک کلاسیک قهرمانی کشور در زنجان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم خراسان رضوی پس از ۹ سال در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور صاحب سکو تیمی شد و مقام سوم تیمی فیزیک کلاسیک را کسب کرد.
اوایل مهرماه مسابقات انتخابی تیم استان با استقبال پررشور علاقه مندان در مشهد برگزار شد که آمادگی ورزشکاران در آن روزها و تلاش ها برای تشکیل تیمی خوب نوید کسب این موفقیت را می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا میتوان امیدوار بود که این مسیر در ادامه هم برای بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی افتخار آفرین باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی فیزیک مشهد برنا مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند