Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ایرانی تیم اولشتن لهستان در مراسم معارفه خود شرکت کرد و از یک سرگرمی جدید در لهستان گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت sportowefakty، سید محمد موسوی که غایب بزرگ تیم ملی ایران در جام جهانی ژاپن است، برای اولین بار لژیونر می شود و فرصت بازی در خارج از لیگ ایران را به دست می آورد تا همانند میلاد عبادی پور و پوریا فیاضی در لیگ لهستان توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد موسوی درباره حضور در لهستان و تیم اولشتن گفت: خوشحالم که لهستان دریاچه زیاد دارد و می توانم ماهیگیری بروم. در ادامه خبرنگاری از او پرسید که آیا ماهیگیری بلد هستی که بازیکن ایرانی پاسخ داد یاد خواهم گرفت!

بهترین مدافع روی تور آسیا و از بهترین های جهان در ادامه گفت: این اولین تیم من در خارج از ایران است. من الان کاملا آماده هستم و احساس خوبی دارم. می خواهم با تیم جدیدم تمرین کنم و شناخت بیشتری از اعضای تیم به دست بیاورم. امیدوارم فصل خوبی در انتظار تیم ما باشد. البته در بازیهایی که دیدم تیم شرایط خوبی داشت و امیدوارم در آینده بهتر از این هم شود.

او در ادامه گفت: تازه به این شهر آمدم و هنوز وقت نشده است تا شهر را بشناسم و امیدوارم خیلی زود این اتفاق رخ دهد. من از عبادی پور تعریف های زیادی شنیدم و مصمم شدم تا در لهستان بازی کنم. خوشحالم با متئوژ میکا نیز در یک تیم هستم. ما در تیم های ملی مان برابر هم قرار گرفتیم. در این سالها من پیشنهادات زیادی برای بازی در خارج از لیگ ایران داشتم ولی همیشه دوست داشتم نزدیک خانواده و دوستانم باشم تا اینکه در 32 سالگی فکر می کنم زمان آن ر سیده بود تا چالش جدیدی را تجربه کنم.

توماس یانکوفسکی رئیس این باشگاه نیز درباره جذب سید محمد موسوی گفت: موسوی یکی از بهترین مدافعان جهان است و خوشحالیم او را به خدمت گرفتیم. مذاکره برای جذب موسوی زمان زیادی طول کشید و ما این هفته هواداران خودمان را از این جذب مطلع کردیم. خیلی طول کشید تا فدراسیون والیبال ایران اجازه حضور این بازیکن را در لیگ لهستان بدهد و مراحل اخذ ویزا نیز زمان زیادی طول کشید. همین باعث شد زمان زیادی برای جذب این بازیکن صرف شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لهستان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید

به گزارش قدس آنلاین، دیدار چهارم از سری فینال لیگ برتر والیبال اوکراین برگزار شد و در آن، تیم پرامیتی با حساب ۳ بر ۲ از سد اپی‌سنتر گذشت تا با کسب سومین پیروزی، مثل فصل گذشته، قهرمان لیگ اوکراین شود.

هدایت تیم اپی‌سنتر بر عهده مائوریسیو پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران است.

پائز روز ۴ اردیبهشت با حضور در تهران، هدایت تیم ملی را رسما بر عهده می‌گیرد تا تیم ایران را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ آماده کند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏