Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف باید برای کاهش جرم و انجام اقدامات پیشگیرانه وارد میدان شوند. ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در بازدید از زندان‌ مرکزی گرگان اظهارداشت: مدیران موظف هستند برای ارتقای سطح رفاه اجتماعی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از خلاف‌ها و بزهکاری‌ها به علت عدم توانایی افراد برای تأمین معیشت اتفاق می‌افتد.

وی افزود: اقدامات خوب فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها انجام می‌شود؛ در عین حال آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز در رشته‌های مختلف در حال برگزاری است اما نمی‌تواند خسارت نبودن در کنار خانواده‌ را جبران کند.

«شوراهای معتمد پلیس» نقش فعالی در پیشگیری از وقوع جرم در گیلان دارندرابطه معنادار مشکلات اقتصادی با وقوع جرم در مینابوقوع جرم در خراسان رضوی 100 درصد کاهش داشته است

استاندار گلستان در ادامه به سازمان قضایی نیروهای مسلح استان رفت و در نشست با رئیس و کارکنان این سازمان با تأکید بر کاهش بزهکاری و مقابله جدی با مجرمان اظهارداشت: مهم‌ترین مسئله در بحث جرم، انجام اقدامات پیشگیرانه است. همه بخش‌ها به ویژه نهادهای فرهنگی در این زمینه باید نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی اعتماد را مهم‌ترین سرمایه اجتماعی هر نظامی برشمرد و گفت: از بین رفتن اعتماد جامعه به دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف کار را سخت می‌کند. عملکرد مطلوب و برخورد جدی و قانونمدارانه با متخلفان و مجرمان می‌تواند سبب تقویت حس اعتماد در جامعه شود.

حق‌شناس با بیان اینکه باید مجازات‌ها بازدارنده باشد، افزود: متخلفان باید به گونه‌ای تنبیه شوند که بار دیگر به سمت ارتکاب جرم کشیده نشوند.

وی امنیت گلستان را مثال‌زدنی توصیف کرد و گفت: با اینکه استانی مرزی هستیم و اقوام مختلف نیز در این استان سکونت دارند اما از امنیت بالایی برخوردار هستیم که نتیجه تلاش همه مجموعه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی است.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز

ایسنا/هرمزگان معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

کیانوش عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به رشد ابرهای همرفتی در بعد از ظهر و شب در نقاط مختلف استان هرمزگان، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود رگبار باران، رعد و برق و گاهی تگرگ در نقاط مختلف استان هرمزگان به وقوع بپیوندد.

وی با اشاره به پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای در لحظات شب، عنوان کرد: وقوع رگبارهای پراکنده باران و رعد و برق مقطعی در برخی از نقاط استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

معاون فنی هواشناسی استان هرمزگان با اشاره به تقویت سامانه همرفتی تا روز جمعه، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این مدت رودخانه‌های فصلی به ویژه در منطقه حاجی‌آباد و بشاگرد سیلابی شود.

عارفی، با اشاره به افزایش سرعت باد در برخی از ساعات امروز، گفت: از اواخر وقت امشب نیز در تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان و خلیج فارس وزش باد شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود. با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، توصیه می‌شود رفت و آمدهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد.

وی با اشاره به به لحاظ دمایی، از فردا افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در ساعات بعد از ظهر و شب شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران