Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:10:11 GMT

بازگشت معلم نهاوندی به زندگی پس از مرگ

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۱۶۷۰

بازگشت معلم نهاوندی به زندگی پس از مرگ

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، معصومه کیانی ۳۴ ساله اهل شهر گیان نهاوند شامگاه جمعه در شهر شوملی عراق در تصادف با یک دستگاه خودرو تاکسی ون پس از جراحت شدید و انتقال به بیمارستان شهر شوملی، بعلت شدت جراحات وارده فوت کرد، اما پس از انتقال به سردخانه و پس از  گذشت چند ساعت متوجه شدند که وی زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه کیانی معلم مدرسه روستای شهرک سلگی بخش خزل نهاوند است که برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی عازم کربلا شده است.

انتهای پیام/ د 

معلم نهاوندی به زندگی برگشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری گفت: کشاورزان استان تمهیدات لازم را برای به حداقل رساندن خسارات در جهت مقابله با توده هوای سرد ورودی به استان انجام دهند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آماده باش کامل تمام دستگاه‌های اجرایی، امدادی و عملیاتی استان اظهار کرد: سامانه بارشی که فعالیت خود را از روز گذشته در استان آغاز کرده است ضمن دادن هشدارهای لازم پیش از ورود سامانه به استان تاکنون خساراتی در بخش راه‌های روستایی، زمین‌های کشاورزی، آبگرفتگی منازل، ریزش سنگ در جاده‌های مواصلاتی و همچنین رانش جاده گزارش شده است.

وی با اشاره به مشخص نبودن مقدار دقیق خسارات تا خروج سامانه بارشی از استان گفت: از لحظاتی پس از گزارش سانحه، تیم‌های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس راه، راهداری و... برای خدمت‌رسانی به مردم اعزام شدند و هم اکنون تمام مشکلات رفع شده است‌.

کیانی با اشاره به آبگرفتگی تعدادی از منازل در شهرستان‌های فلارد، کوهرنگ و لردگان افزود: برای ساکنین منازل دچار آبگرفتگی به سرعت اسکان اضطراری تهیه شده است.

وی با اشاره به هشدارهای داده شده از ورود توده هوای سرد پس از خروج سامانه بارشی و از فردا به استان تصریح کرد: هشدارهای لازم از طریق جهاد کشاورزی به کشاورزان داده شده است.

کیانی در پایان از کشاورزان استان به خصوص در شهرستان‌های سامان، بن و کوهرنگ خواستار شد تمهیدات لازم را در جهت مقابله با توده‌هوای سرد و سرمازدگی باغات و زمین های کشاورزی و به حداقل رساندن خسارات مهیا کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • آیات قرآنی در دل و جان شهر
  • پذیرش ۱۴۶ مسافر در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان نهاوند
  • بانوی مسیحی آمریکایی در نهاوند مسلمان شد
  • هشدار به کشاورزان چهارمحال و بختیاری
  • خسارت سیلاب به بخشی از راه‌های روستایی و منازل مسکونی
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین در چهارمحال و بختیاری