Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در علت خصوص محدودیت‌های اعمال شده برای تردد زائران از مرز خسروی گفت : بستر ما در کشور و استان کرمانشاه برای ایام اربعین حسینی، بستر خوبی است و هم به لحاظ زیرساخت، هم مسائل ترافیکی و هم به لحاظ ترافیکی هیچ مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشکل زیرساخت‌های کشور عراق است چرا که بستر در کشور عراق بسیار محدود است. برای مثال آن‌ها اعلام می‌کنند ما بیشتر از ۱۰ هزار یا ۲۰ هزار نفر نمی‌توانیم خدمات دهیم و از طرف دیگر ما دوست نداریم زائران به آن سوی مرز رفته و در مضیقه و شرایطی قرار گیرند که اذیت شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به موارد مذکور ما مجبوریم به اندازه توافقی که با کشور عراق داریم، اجازه خروج را به زائران دهیم.

وی با اشاره به خروج ۲۸ هزار زائر از مرز خسروی طی روز گذشته گفت: امروز نیز تاکنون حدود ۲۳ هزار نفر از طریق این مرز از کشور خارج شده اند.

این مسئول گفت: امروز نیز نهایتا بتوانیم تا همان ۲۸ هزار نفر اجازه خروج دهیم و از ساعت ۱۳ نهایتا خروج از کشور به سمت عراق را متوقف کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه گیت‌های ما نیز آمادگی کامل در این زمینه را دارند، گفت: ما هم اکنون ۵۸ گیت در مرز خسروی داریم که به دلیل عدم هماهنگی در آنسوی مرز از ظرفیت همه آن‌ها استفاده نمی‌شود و ۵ تا ۶ گیت از گیت‌های ما خالی است.

او گفت: به دلیل هماهنگی با آن سوی مرز حداقل طی ۱۰ تا ۲۰ ثانیه یک زائر از گیت ما عبور می‌کند. ما زائرانی را نیز داشته ایم که ظرف ۴ تا ۵ ثانیه از مرز عبور کرده اند.

 

 

انتهای پیام/د

بستر خوب برای تردد زائر در ایام اربعین

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرک مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود