Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیشگیری های فرهنگی معاونت اجتماعی قوه قضائیه از کاهش 12 هزار پرونده طلاق توافقی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبرداد.

علی محمد زنگانه روز شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در طلاق توافقی ابتدا وارد روند کنترلی و سپس وارد روند کاهشی شده ایم، افزود: پرونده های طلاق توافقی از ٨٢ هزار و ٩۵٢ پرونده به ٧۴ هزار و ٢٧۶ فقره پرونده کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بیش از هزار مشاور در ٨٠٠ مرکز مشاوره با اولویت طلاق توافقی در سه سال گذشته ٧٠ هزار صلح و سازش را رقم زدند.


زنگانه اظهار داشت: نتیجه این اقدام کاهش پرونده های ورودی طلاق به قوه قضائیه بوده است و در انتهای سال ٩٧، ۴.۶ درصد آمار طلاق توافقی را شاهد بودیم که نشانگر کاهش ورودی پرونده های طلاق توافقی است.


مدیرکل پیشگیری های فرهنگی معاونت اجتماعی قوه قضائیه اضافه کرد: آمار ورودی پرونده های طلاق توافقی در سه ماهه نخست سال جاری نیز ١١ درصد کاهش یافته است.


زنگانه افزود: در ۶ ماهه نخست امسال توانستیم روند درخواست طلاق از سوی زوج را کنترل کنیم اما همچنان درخواست طلاق زوجه بالا بوده و قرار است با برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم امسال و سال آینده این روند را کاهش دهیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی حاتمی زاده هویت دار نمودن اراضی کشاورزی را از اولویت‌های اصلی سازمان جهادکشاورزی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد در سال جاری دانست.   وی با بیان اینکه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از سازمان جهادکشاورزی ممنوع است، اظهار کرد: سنددار شدن اراضی، باعث کاهش پرونده‌های حوزه زمین که غالبا به دلیل تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی، می‌شود.   رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت:تحقق تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی به عنوان یکی از اهداف اساسی وزارت جهادکشاورزی از طریق صدور سند اراضی است و با برنامه ریزی‌های انجام شده امید داریم اعتبارات لازم در این خصوص از سوی دولت تامین شود.

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی کشاورزی
  • چرا مردم ایران برای کار به عراق می‌روند؟ پاسخ تلخ یک مسئول
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • ۱۰ روند فناورانه برتر لُجستیکی/ فناوری‌هایی که زنجیره تامین را کارآمد می‌کنند
  • عکس | ازدواج دوم بهنوش طباطبایی بعد طلاق مهدی پاکدل!
  • حالت سکون در چرخه حیوانات شبیه خواب است
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی
  • روند توسعه و آبادانی در آذربایجان‌غربی شتاب یافته است