Web Analytics Made Easy - Statcounter

الیود کیپچوگه، در رقابت‌های ماراتن وین تاریخ سازی کرد و توانست مسیر مسابقه را در کمتر از دو ساعت بدود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ال کنفیدنسیال، الیود کیپچوگه به نخستین فردی در جهان تبدیل شد که توانست دوی ماراتن را در کمتر از دو ساعت بدود.

دونده کنیایی در رقابت‌های ماراتن وین اتریش رکورد ۱:۵۹:۴۰.۰۲ به ثبت رساند و تاریخ سازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که کیپچوگه از خط پایان عبور کرد خانواده‌اش با در دست داشتن پرچم کنیا در انتظارش بودند و او را در آغوش گرفتند.

دونده کنیایی پس از ثبت این رکورد فوق العاده گفت: "احساس خیلی خوبی دارم، امیدوارم این رکورد  برای همه یک انگیزه باشد؛ همه می‌توانند به خواسته‌هایشان برسند اگر بتوانند به خوبی خود را آماده کنند. انسان هیچ محدودیتی ندارد. می‌خواهم از همه تشکر کنم؛ این رکورد را همه ما به ثبت رساندیم و همه در کنار هم توانستیم این تغییر را در جهان ایجاد کنیم."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوی ماراتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی