Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آبفای شهری استان کرمانشاه گفت: کمبود آب در مرز خسروی به دلیل پیاده‌روی پیش‌بینی نشده بود و در حال حاضر ۲۵ تانکر آبرسان در مسیر تردد زوار مستقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا داوودی در گفتگو با مرصادنیوز، در خصوص کمبود آبی که روز گذشته در مسیر تردد زائران اربعین به وجود آمد، اظهار داشت: از سه راهی نصر آباد تا مرز خسروی، مسیری حدود ۱۵ کیلومتر وجود دارد که طبق برنامه ستاد اربعین استان قرار بود اتوبوس ها از نصرآباد مردم را سوار کرده  و در مرز خسروی پیاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تدبیر اتخاذ شده و اینکه قرار نبود هیچ زائری از این مسیر به سمت خسروی پیاده روی داشته باشد، هیچ موکبی نیز در مسیر قرار نداشت، اما روز گذشته با افزایش یکباره جمعیت، خارج از پیش بینی و برنامه ستاد اربعین مردم گیت نصر آباد را شکستند و حدود چند هزار نفر از مسیر سه راهی نصرآباد تا مرز خسروی را پیاده روی کردند.

 معاون آبفای شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه قرار نبود هیچ خدماتی در این مسیر ارائه شود و هیچ موکبی نیز در مسیر مذکور قرار نداشت، این اتفاق غیرمترقبه و پیش بینی نشده برای چند ساعت خدمات رسانی همه دستگاه ها و نه تنها ما را با مشکل مواجه کرد.

این مسئول گفت: البته این مشکل نیز ظرف حدود دو ساعت مرتفع شد و ما تانکرهای آب رسان شرکت آبفا شهری استان را از قصرشیرین و خسروی به مسیر مذکور منتقل کردیم.

داوودی تصریح کرد: علاوه بر تانکرهای آبرسان خدمات دیگری نیز توسط سایر دستگاه به مسیر مذکور منتقل شد و به مردم آب و غذا و... می دادند.

معاون آبفای شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارها از سوی یگان ویژه به مردم اعلام شد که مسیر مذکور را پیاده روی نکنند، اما آنها اقدام به این کار کردند و مشکلات مذکور به وجود آمد.

این مسئول با بیان اینکه ما از امروز ۱۵ دستگاه تانکر آبرسان دیگر به ظرفیت تانکرها اضافه کردیم گفت: هم اکنون شرکت آبفا شهری ۲۵ تانکر برای آب رسانی به زائران در مسیرهای مذکور قرار داده و حتی مسیر سه راهی نصرآباد تا خسروی نیز تحت پوشش قرار گرفته است که اگر زائری خارج از برنامه هم مسیر را پیاده روی کرد، مشکل تامین آب نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع کمبود آب اتفاق افتاده ما مقصر نبودیم و براساس برنامه ستاد اربعین عمل کردیم و پیاده روی پیش بینی نشده مردم باعث این اتفاق شد.

داوودی در خصوص یک میلیون بطری آب دپو شده در مرز خسروی نیز گفت: در خسروی ایران و منذریه عراق وظیفه تامین آب معدنی به عهده شرکت آب منطقه ای است.

وی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز وظیفه خدمات رسانی مسیر و شهرهای قصرشیرین و خسروی را برای موکب ها به عهده دارد.

 معاون آبفای شهری استان کرمانشاه ادامه داد: ما در شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه همچنین ۲ دستگاه بسته بندی آب در مسیر تردد زائران مستقر کرده ایم که روزانه حدود ۲۵ تا ۳۰ هزار بسته آب تولید می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با احتساب تانکرهای اضافه شده، هم اکنون ۲۵ تانکر آب رسان داریم که در شهر قصرشیرین، مسیر قصرشیرین- خسروی، مرز خسروی، پایانه و منذریه عراق مستقر هستند.

داوودی عنوان کرد: این تانکرها علاوه بر تامین آب آشامیدنی برای افراد رهگذر، کار آبرسانی به موکب ها، سرویس های بهداشتی و... را به عهده دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب یکی از پروژه‌های شاخص کشور است که موجب تحول چشمگیری در بافت فرسوده شهر تبریز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد آئینی که ظهر امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر و از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز بازدید کرد.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونت‌گاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدیدها اظهار کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان‌های سرآمد کشور است و می‌تواند الگویی برای سایر کلان‌شهرها محسوب شود.

وی اضافه کرد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان‌پذیر شده است.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیر گشایی ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: طول مسیر گشایی یک هزار و ۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مقرر شده است تا این پروژه امسال به اتمام برسد و به مسیر ایده‌لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز تصریح کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه یک تبریز در حال اجرا بوده و تاکنون یک هزار میلیارد تومان برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

عزتی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیر گشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می‌شود.

وی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضائی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام شده است.

کد خبر 747224

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • استقرار هوای خنک تا چهارشنبه در گیلان
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • «ایران جوان بمان» با معرفی«نهضت مادری و گام دوم مواسات مادرانه»
  • برنامه‌ریزی شهری برای مقابله با چاقی شهروندان
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • کوچ برگی از زندگی متفاوت عشایر+فیلم
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟