Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_ استاندار خوزستان گفت: جامعه ایرانی از حالت سنتی به سمت توسعه یافتگی ست و غبار سنتی بودن را پشت سر می گذارد، لذا باید به قابلیت های بانوان بها داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در انتخابات هیئت رییسه مجمع مشورتی بانوان استان خوزستان که امروز۲۰ مهر در محل هتل نیشکر برگزار شد، بیان کرد: نیمی از جامعه بانوان هستند و بنا به اقتضای روش های کشور ممکن است ۵۰ درصد آنها فعالیت نداشته نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بانوان در حال پویا شدن هستند و بر اساس ظرفیت هایی که می توانند پیاده کنند نقش بیشتری در اختیار می گیرند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید جامعه به قابلیت های بانوان بها دهد،گفت: جامعه ایران از حالت سنتی به سمت توسعه یافتگی ست و غبار سنتی بودن را پشت سر می گذارد. همه سنتها بد نیست و بقیه نیز قابل اصلاح است که باید در این بین بانوان جایگاه خود را بدست بیاورند.

وی ادامه داد: امیدواریم این نهال در غالب یک مجموعه، حقوق خود را طلب کند چرا که تصمیم گیری های فردی به جایی نمی رسد. لذا اگر سازمان یافته باشد می توانند حرف خود را به کرسی بنشانند.

نماینده عالی دولت در خوزستان تاکید کرد: جایگاه مدیریت و تصدی آن برای اعمال نظرات،راهکار لازم است اما تمام حقوق نیز گرفتن مدیریت نیست تاثیر داشتن در جامعه منطقه و کشور مهم تر است.

شریعتی افزود: با گرایشی که دختران ما در تحصیل دارند که گوی سبقت را از آقایون ربوده اند، آینده روشنی هم برای بانوان و هم کشور تصور می شود. استعداد هایی که قبل از این نادیده گرفته می شد بخش قابل توجهی از دانشگاه ها را در اختیار گرفتند که در تربیت نسل آینده و ایجاد جامعه ای پویا و توسعه یافته تاثیر گذار است.

وی در پایان یادآور شد: این بارقه امیدی است تا بتوانیم با روش های دمکراتیک و انتخابات گسترش تمکین به رای اکثریت نیز توسعه پیدا کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد

فاطمه سادات میررسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری ۳۷۴ طرح پاتوق گفتگو در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، ۱۳۴ پاتوق دانش آموزی، ۷۲ مورد دختران و ۲۰۳ مورد برای عموم بانوان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، انسجام و همگرایی بیشتر در درون جامعه، کم شدن فاصله حاصل از جنگ شناختی دشمن با عموم مردم و ایجاد انس و ارتباط سالم در قالب‌های گفتگوی چهره به چهره در فضاهایی با مخاطب عام تر برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حوزه خانواده و بانوان این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار، دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۸ بانو در این طرح شرکت کردند، افزود: با توجه به اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها، پیش بینی می‌شود در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار بانوی گلستانی در پاتوق زندگی با آیه‌ها شرکت کنند.

کد خبر 6081240

دیگر خبرها

  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعاتی WSIS ۲۰۲۴ راه یافت
  • پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به مرحله نهایی جوایز اجلاس جامعه اطلاعات راه یافت
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • اتلاف سالانه هزار همت ازمنابع مالی درحوزه مسکن به‌دلیل تعلل دولت