Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کهزادی ظهر امروز در جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زائران  در زمان پارک خودرو، آدرس و محل دقیق وسیله نقلیه خود را یادداشت کنند تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

وی  اظهار داشت: یکی ازمشکلاتی که سال گذشته زائران درزمان بازگشت ازکربلای معلی باآن مواجه بودند فراموش کردن آدرس محل پارک خودروی خود بود که این مسئله باعث سردرگمی و اتلاف وقت آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به کثرت و تنوع پارکینگ ها موجود درشهر مهران ،بهتراست زائران درزمان  تحویل خودرو ازصاحب پارکینگ رسید دریافت و تازمان بازگشت آن را نزد خود نگاه دارند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درپایان تصریح کرد: بررسی میدانی نشان می دهدهنوز قریب ۳۰درصد ازظرفیت پارکینگ های موجود دربیرون شهرمهران خالی و آماده پذیرش وسایل نقلیه زائران اباعبدالله (ع) است.

کد خبر 4744247

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز مهران ایلام اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در راستای طرح مقابله و پیشگیری از سرقت دستگیری سارقان در دستور کار ماموران مراغه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پاسگاه آیت الله غفاری شهرستان در اجرای این طرح خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های مشکوک در منطقه را بررسی و ۳ دستگاه خودروی سواری پراید و ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف  کردند و در این راستا نیز ۲ سارق دستگیر و برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی دلالت گردید.

 سرهنگ فارسی ادامه داد: پس از شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی و احراز هویت آنها وسایل نقلیه مکشوفه تحویل مالکان مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمنی توسط مالکان موتورسیکلت و وسایل نقلیه، به شهروندان توصیه کرد هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افزایش جای پارک موتورسیکلت در اطراف حرم حضرت معصومه (س)
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در رشت
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • ۴۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است | آخرین وضعیت سدهای کشور
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مراغه
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران
  • تردد ۷ میلیون و ۸۰۸ هزار نفر طی سال گذشته از مرز مهران