Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:12:01 GMT

گفت و گو با مسئول همیاران هوادار جایگاه زنان آزادی

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۳۱۱

گفت و گو با مسئول همیاران هوادار جایگاه زنان آزادی

مسئول جمعیت همیاران هوادار حاضر در جایگاه زنان بازی ایران و کامبوج ابراز امیدواری کرد حضور بانوان در ورزشگاه ها ادامه داشته باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از سال ها انتظار سرانجام زنان ایرانی توانستند با خرید بلیت آزادانه در ورزشگاه آزادی حضور یابند و یک مسابقه فوتبال را از نزدیک تماشا کنند. دیدار ایران و کامبوج اگرچه برای تیم ملی یک مسابقه آسان بود اما از جنبه حضور زنان در استادیوم قابل توجه بود و فضای رسانه ای گسترده ای به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از نکات قابل توجه زنان در ورزشگاه آزادی حضور همیاران هوادار در سکوی زنان بود. افرادی که مسئولیت نظم دهی سکوها وراهنمایی تماشاگران زن در ورزشگاه را برعهده داشتند. این گروه تنها عنوان «جمعیت همیار هوادار» کارش را انجام داد.


فاطمه قویدل مسئول جمعیت همیار هوادار در گفت و گو با خبرنگار ما درباره فعالیت های این گروه عنوان کرد: جمعیت ما یک NGO بوده که وظیفه اش کمک کردن به هواداران و فدراسیون فوتبال است. در روز پنجشنبه نیز ما مسئولیت نظم دهی سکوها و ارتباط با لیدرهایی که فدراسیون معرفی کرده بود را برعهده داشتیم.


وی درباره جو موجود در ورزشگاه با حضور زنان تاکید کرد: جو خیلی خوبی بر ورزشگاه حاکم بود. به غیر از یکی مورد که طبیعی است اتفاق خاصی پیش نیامد و همه چیز خوب پیش رفت.

 


مسئول گروه همیاران هوادار جایگاه زنان همچنین گفت: یک مورد شعار سیاسی داده شد که پلیس به زنان تذکر داد و مساله خاصی هم نبود. در همه جای دنیا شعارهای سیاسی در ورزشگاه ها ممنوع است. یک مورد هم پلاکاردی را از یکی از زنان گرفتند که هواداران شعار دادند «ولش کن» و ویدئوی این داستان پخش شد. یعنی باز هم موضوع خاصی نبود. البته ما دخالتی در این مسائل نداشتیم و همانطور که گفتم وظیفه مان کمک کردن به هواداران است.


قویدل درباره رابطه هواداران زن با همیاران هوادار خاطرنشان کرد: من فکر می کنم اگر تماشاگران زن ذهنیت ناپسندی درباره ما دارند، به عدم شناخت آنها برمی گردد. ما چندین سال است که در جمعیت خود تلاش می کنیم تا ورود زنان به ورزشگاه ها آزاد شود. من خودم در گذشته برای دیدار ایران و بولیوی و پرسپولیس و کاشیما نیز به ورزشگاه رفته بودم. با این که از هیچ جا حمایت نمی شویم، به دنبال آن هستیم تا کارمان را انجام دهیم. حتی یک مرام نامه هم داریم که وظایف مان مشخص است.


مسئول جمعیت همیاران هوادار  در پاسخ به این پرسش که چقدر از این کار درآمد دارید، بیان کرد: ما در آمد ثابتی نداریم. معمولا کمک هایی به ما می شود و یک اسپانسر هم داریم که هرچند وقت یکبار مبلغی پرداخت می شود اما گفتم که در آمد ثابتی نداشته و نداریم.


وی در پایان افزود: امیدوار هستیم که حضور زنان ادامه دار باشد. این اتفاق بسیار مساله مهمی تلقی می شود و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا همیشه همه چیز خوب پیش برود.

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب موقت یک داروخانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در بازرسی‌ کارشناسان از یکی از داروخانه‌های تحت پوشش این دانشگاه با توجه به حضور نداشتن مسئول فنی داروخانه و با توجه به حساسیت موضوع مبنی بر الزام حضور مسئول فنی در زمان ارائه خدمت دارویی ، با هماهنگی مرجع قضایی، داروخانه تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف وضعیت حضور مسئول فنی تعطیل و پرونده داروخانه به مرجع قضایی ارجاع شد.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • پلمب موقت یک داروخانه در سمنان
  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی/ ورود همچنان ادامه دارد
  • حضور پرشور مردم در محفل قرآنی امام حسنی‌ها/ طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • گزارش خبرنگار مهر از حضور اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟
  • امروز به جشن امام حسنی‌ها دعوتید/همه چیز آماده برگزاری جشن بزرگ
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید