Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و به نقل از شهرستان تویسرکان؛ مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری در دو رشته استقامت و تایم تریل در دو روز 17 و 18 مهرماه به میزبانی شهرستان تویسرکان با شرکت11 تیم از 10 استان کشور برگزار شد. این دوره از رقابت ها آخرین دوره لیگ در سال 98 و انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته استقامت که به طول72 کیلومتر برگزار شد، مهدی علمائی از تیم پیشگامان یزد نفر اول، مهدی ناطقی از تیم سپاهان نفر دوم و حمید بیک خورمیزی از تیم پیشگامان یزد نفر سوم رشته اسقامت شدند.

رشته تایم تریل در جاده روستای سوتلق در یک دور رفت و برگشت به طول 14 کیلومتر برگزار شد. در این رشته 22 ورزشکار از 11 تیم در مسابقات شرکت کردند. که بهنام آرین از تیم سپاهان اصفهان اول، محمد رجب لو از کویر یزد دوم و حامد عبادی از عقاب ارتش تهران مقام سوم را به دست آورد.

در مجموع تیم سپاهان اصفهان مقام اول، تیم پیشگامان یزد مقام دوم و تیم چابهار مقام سوم را کسب نمودند. اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی غدیر با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان دوچرخه سواری رفت و برگشت رقابت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور در مجتمع آموزشی، پژوهشی، رفاهی، ورزشی، کارگاهی و آزمایشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور ۴۵ ورزشکار از استان‌های بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

یعقوب علیپور، مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره نفرات برتر این رقابت‌ها و چگونگی برگزاری مسابقات توضیح داد: در بخش انفرادی نعمت میراحمدی و محمد یادسار از فارس و پژمان التیامی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب اول تا سوم شدند. در بخش تیمی نیز تیم بوشهر متشکل از عبدالعلی ستوده‌خو، شاهین زنگویی، عیسی مرادی، محسن نوری کازرونی و زهرا انصاری مقام اول، تیم زاگرس فارس با حضور علیرضا بارگاهی، محمد یادسار، محمد منصوری، مرتضی انصاری و سید قادر حسینی مقام دوم و تیم رامجرد مرودشت فارس با حضور جعفر روزگار، نعمت میراحمدی، علی میراحمدی و رضا فرهمند فر نیز به مقام سوم رسیدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور ورزشکارانی از سه استان برگزار شد، اضافه کرد: میدان تراپ با کیفیت دانشگاه نیز با رضایت ورزشکاران، عاملی برای عملکرد مناسب بازیکنان و بالا بردن سطح کیفی مسابقات بود.

مدیر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد:‌ مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور با حمایت و همکاری این دانشگاه، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل محیط‌زیست استان و نیروی انتظامی استان بوشهر برگزار شد.

علیپور با بیان اینکه مجتمع دانشگاهی واحد بوشهر دارای سالن‌های چندمنظوره ورزشی، خوابگاه، سالن سلف‌سرویس، پیست تارتان، زمین چمن، زمین والیبال ساحلی و ... است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر به‌واسطه دارا بودن امکانات رفاهی و ورزشی بسیار مطلوب، هر سال میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی دانشجویی و غیردانشجویی در مقطع استانی، منطقه‌ای و کشوری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان
  • گام بلند شیراز برای دستیابی به شهری متفاوت
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • هفته هفدهم لیگ برتر هندبال؛ طلایی‌ها هم مغلوب مس بدون شکست شدند
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • هدیه ۲ امتیازی سپاهان به قهرمان
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند