Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۸، ۵۸ نفر بر اثر اعتیاد در استان سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات اعتیاد ۶۴ نفر بود، ۹ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پنج ماهه نخست امسال از کل تلفات اعتیاد در استان ۴۸ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بودند این در حالی است که آمار مردان فوت شده بر اثر اعتیاد در پنج ماهه سال ۱۳۹۷، ۵۵ و تعداد زنان ۹ نفر بود.

او  ادامه داد: در این مدت شهرستان‌های زاهدان با ۳۸، سراوان با ۹، ایرانشهر با ۸ و چابهار با ۳ فوتی بیشترین آمار تلفات اعتیاد را داشته اند.

عبدی گفت: بر اساس این گزارش در پنج ماهه نخست سال ۱۳۹۸ از کل تلفات اعتیاد ۵۴ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر و ۴ نفر بر اثر مصرف داروی مخدر جان خود را از دست داده اند.

او تصریح کرد: همچنین در این مدت بیشترین آمار مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر با ۱۸ فوتی در خرداد ماه و کمترین آن با ۶ فوتی در فرودین ماه ثبت شده است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی مراجع قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان


غلامحسین تیموری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۸۴ هزار و ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

غلامحسین تیموری اظهار کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالاهای شامل برنج ، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما،گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.

وی کل ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را ۱۱۱۶ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۲۰ درصدی تعداد نمونه‌های بانک خون بند ناف در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی