Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی میانسال پس از وقوع حریق در خانه‌اش خود را از پنجره طبقه سوم به بیرون پرتاب کرد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفـت: در ساعت ۱۲:۲۸ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق در یک منزل مسکونی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در سه راه ورامین، شهرک عباس آباد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین گروه از آتش‌نشانان یک دقیقه و ۴۶ ثانیه بعد از گزارش حریق به سامانه ۱۲۵ در محل حاضر شدند، گفـت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که مردی حدودا پنجاه ساله که از ناحیه سر و بدن دچار سوختگی شده بود، پیش از حضور آتش‌نشانان خود را از پنجره طبقه سوم که آتش‌سوزی در آن رخ داده به پایین پرتاب کرده است که این فرد از سوی گروهی از آتش‌نشانان به محلی امن منتقل شده و در اختیار عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه قرار گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌شهرداری تهران با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز همزمان برای اطفای حریق وارد عمل شدند، گفت: کانون حریق اتاق خواب واحدی مسکونی در طبقه سوم ساختمان بود که آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به مهار و اطفای حریق آن کرده و از گسترش آتش در دیگر فضاها و واحدهای این ساختمان جلوگیری کردند.

ملکی در مورد علت وقوع این حادثه نیز گفت: براساس شواهد موجود گویا داخل اتاق خواب لوازم اشتعال‌زایی که از آن برای جشن تولد و مراسم‌های شادی استفاده می‌شود، قرار داشته و همزمان مرد میانسال در حال کار با دستگاه فرز بوده که جرقه‌های ناشی از آن روی لوازم اشتعال‌زا افتاده و سبب وقوع حریق شده است.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل دقایقی پیش به عملیات خود خاتمه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران ورامین سخنگوی آتش نشانی تهران آتش سوزي آتش نشاني حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سید جلال ملکی درباره حادثه انفجار در شرق تهران با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز(پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه) گزارش آتش‌سوزی در شرق اعلام شد، اظهار کرد: در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک بیمارستان لواسانی چند اتاق کارگری در کنار هم قرار داشت که در یکی از اتاق‌های ۱۰ متری که تنها چند پتو و موکت در آن وجود داشت، آتش سوزی رخ داد.

آتش سوزی در شرق تهران با ۶ کشته | مورد انفجاری گزارش نشده است

وی با بیان اینکه یک نفر که در حال خروج از فضا بود مصدوم و به مراکز درمانی شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶ نفر کارگر در این کارگاه به دلیل آتش‌سوزی در داخل فضا گیر افتاده و جان خود را از دست دادند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار گاز و پایانه شرق ندارد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی برخی از انفجار در پایانه شرق خبر داده بودند؛ در صورتیکه هیچ ارتباطی به پایانه ندارد و محل حادثه با این محدوده فاصله داشت.

کد خبر 845393 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خبر مهم تهران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران | حادثه هیچ ارتباطی با پایانه شرق ندارد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش