Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه در سال های گذشته نصب داربست موقت در گیت های پایانه مرزی چذابه جهت تردد زائران صورت می گرفت، افزود: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی و افزایش ایمنی تردد در این پایانه مرزی، محل های ورودی و خروجی زائران در داخل پایانه مرزی با نصب نرده های ثابت استیل کانالیزه شد تا به عنوان خدمتی ماندگار از سوی شهرداری در سال های بعد نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات منطقه چهار تهران در پایانه مرزی چذابه افزود: به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی ایستگاه خدمات شهری منطقه چهاردر فضایی به مساحت ۳۰۰ متر مربع از ابتدای مهر ماه در مرز چذابه جانمایی و احداث شد.

محمددوست افزود: با توجه به افزایش حجم تردد زوار از مسیر چذابه که پیش بینی می شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی خواهد داشت،بیش از یکصد و چهل چشمه سرویس بهداشتی ، چهار نمازخانه با گنجایش ۷ هزار نفر احداث و با استفاده از روزانه پنجاه کارگر خدمات رسانی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زایران خواهیم بود.

شهردار منطقه چهار گفت: در ادامه این اقدامات، به صورت روزانه هجده تن زباله جمع آوری و ۶ هکتار از سطح مسطح مسیر تردد زوار، گیت های ورودی و محدوده مین زدایی و همچنین مسیرهای برگشت زائران از چذابه به بستان رفت و روب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تامین روشنایی گیت های ورودی، نصب سه راه بند ترافیکی و احداث موکب شهرداری منطقه چهار از دیگر اقدامات صورت گرفته در پایانه مرزی چذابه است. منطقه چهار تهران با بکار گیری بیش از یکصد نیروی خدماتی و کارشناس آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه است.

کد خبر 4744269

منبع: مهر

کلیدواژه: شهردار منطقه 4 محمد محمد دوست اربعین حسینی اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی نیروی انتظامی محسن هاشمی پیروز حناچی ناجا شهر تهران آتش نشانی سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب