Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:39:55 GMT

۶۰۵ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۲۹۱۰

۶۰۵ واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش رضایی در خصوص وضعیت افتتاح پروژه های مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر بیان کرد: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۸۸ واحد مورد قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان تعداد ۳۱ هزارو ۶۳۷ واحد تا کنون مورد افتتاح قرار گرفته است و تعداد ۶۰۵ واحد نیز آماده افتتاح می باشد و ۵ هزار و ۲۴۶ واحد باقی می ماند که سعی داریم تا پایان دوره دولت دوازدهم پروژه را تکمیل و به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضایی با اشاره به برگزاری نشستی با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در جلسه ای که با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برگزار شد، ایشان بر فروش اقساطی واحد ها توسط بانک های عامل تاکید کردند و بر این موضوع نیز تاکید داشتند که لازم است با افزایش همکاری‌های متقابل، پرونده مسکن مهر در اسرع وقت بسته و همه واحدها تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه های ذیربط مسکن مهر هرچه سریعتر نسبت به تکمیل زیرساختها و تحویل آنها به متقاضیان اقدام نمایند.

شایان ذکر است در جلسه فوق، هرکدام از ادارات مختلف به ارایه گزارشی از عملکرد خود در حوزه مسکن مهر پرداختند و وضعیت اجرایی پروژه مذکور را بررسی کردند.

کد خبر 4744311

منبع: مهر

کلیدواژه: آرش رضایی راه و شهرسازی هرمزگان مسکن مهر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر رضایی اعلام کرد: با پیگیری‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک و اداره کل راه و شهرسازی ۳۵۰۰ سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل این اداره داده شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس تشریح کرد: این سند مالکیت تفکیک اراضی مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات، ارسنجان، زرین دشت و شیراز است.

وی اضافه کرد: این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس اذعان داشت: سند این اراضی به منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

کد خبر 6083700

دیگر خبرها

  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • بهره برداری از هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی بهره برداری شده است
  • صدور ۲۵ هزار جلد سند بنیاد مسکن در دولت سیزدهم
  • ۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است