Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@16:34:24 GMT

امدادرسانی به ۱۵۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۳۱۱۷

امدادرسانی به ۱۵۰۰ سیل‌زده در سیستان‌وبلوچستان

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از 4 مهرماه و آغاز بارندگی‌ها در جنوب استان، عملیات امدادرسانی آغاز شد و تا کنون به 1500 سیل‌زده امدادرسانی صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت سیل‌زدگان ۱۰۰ روستا در ۹ شهرستان استان، شامل سیب و سوران، فنوج، سراوان و سرباز، خاش، مهرستان، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر توسط ۴۴۷ نیروی هلال احمر در قالب ۱۰۵ تیم و با استفاده از ۷۰ خودرو ی عملیاتی امدادرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: در مجموع تعداد ۱۹۱ خانوار سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند. همچنین تعداد ۱۴۷ دستگاه چادر امدادی، ۲۳۷ تخته موکت، ۵۸۴ تخته پتو، ۲۸۰ بسته غذایی، ۹۵۷ قوطی کنسرو و ۲۰۲ کیلو گرم نایلون و سایر اقلام ضروری دیگر نیز در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

راشکی اظهار کرد: امدادرسانی در ۵ شهرستان سراوان، فنوج، سیب و سوران و مهرستان به پایان رسیده است و با توجه به وضعیت آسیب دیدگان مناطق آسیب دیده در شهرستان‌های سرباز، خاش، نیکشهر، کنارک و ایرانشهر امداد رسانی در این مناطق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا هلال احمر سیستان و بلوچستان سیل بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی به چهار شهرستان متاثر از سیلاب خبر داد و گفت: شهرستان‌های بشرویه، سرایان، طبس و زیرکوه دچار سیلاب هستند. 

محمدعلی کاوسی امروز، ۵ اردیبهشت در پی بارندگی های اخیز استان، اظهار داشت: به دنبال تشدید بارندگی در تمامی سطح استان، برخی از منازل در روستاهای استان دچار آبگرفتگی و خسارات سیلاب شدند. 

وی افزود: در شهرستان بشرویه روستای حجت‌آباد و غنی‌آباد، هفت نفر در سیلاب گرفتار شده بودند که با تلاش امدادگران پایگاه امدادونجات اصفاک به نقاط امن انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در روستاهای چاه خوش نری و رباط مورشک شهرستان سرایان نیز چهار نفر به مناطق امن منتقل شدند و امدادرسانی در این منطقه هنوز ادامه دارد. 
کاوسی بیان داشت: از روستای براف شهرستان طبس نیز درخواست امدادرسانی شده بود که یک تیم از شعبه طبس به این روستا اعزام شدند و عملیات امدادرسانی هنوز ادامه دارد. 

وی تصریح کرد: امدادگران هلال‌احمر همچنین در روستاهای محمدآباد، حسن‌آباد دلاکه، بغرایی و محله عشایری شهرستان زیرکوه نیز در حال امدادرسانی هستند. 

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان