Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار به اردوی تیم نفت مسجد سلیمان بازگشته است. این در حالی است که پیش تر او تاکید کرده بود به نفت برنمی گردد و حتی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده بود.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در این باره می گوید: من قلبا راضی به جدایی از تیم نفت مسجد سلیمان نبودم چرا که به این تیم آمدم تا یک تیم خوب شهرستانی دیگر بسازم و موجب شادی مردم شهر خوب مسجد سلیمان شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ها موضوع حضور در گل گهر را مطرح کردند در حالی که من از آن دسته از مربیانی نیستم که بی معرفت باشم و در میانه های راه به بهانه پیشنهاد بهتر راهی تیم دیگر شوم. اگر می خواستم این کار را انجام دهم فصل گذشته انجام می دادم. فصل گذشته و در حالی که تیم پارس جنوبی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد سه تیم خوب و متمول لیگ برتری با من مذاکره کردند و به راحتی می توانستم از پارس جم جدا شوم اما این کار را نکردم و در کنار بچه ها ماندم. واقعیت به این خاطر تصمیم به جدایی از تیم نفت گرفتم که وقتی توی صورت کادر فنی و همچنین بازیکنان نگاه می کردم شرمنده آنها می شدم و قول ها عملی نشده بود و به نوعی از کار در چنین فضایی خسته شده بودم و احساس کردم اگر بمانم به خود و تیم خیانت می کنم. اما اکنون که مشکلات مالی تیم برطرف شده و اعضای کادر و بازیکنان پول گرفته اند با قدرت به کار خود ادامه می دهم.

برخی از تماشاگران اشک من را درآوردند

تارتار ادامه داد: طی این مدت تماشاگران تیم نفت در فضای مجازی من را شرمنده کردند و شاید دلیل اصلی این که تصمیم گرفتم برگردم درددل های همین تماشاگران بود و برخی از آنها اشک من را درآوردند و امیدوارم در آینده نیز همین حمایت را از ما داشته باشند. البته که باید روند حمایت مالی از تیم ادامه داشته باشد. در این صورت من می توانم بدون دغدغه خاطر به مسایل فنی فکر کنم و به دنبال ارتقای جایگاه تیم در جدول رده بندی داشته باشم.

 سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: من در ایران زندگی می کنم در جریان همه مشکلات هستم اما باید باور کنیم که بازیکنان و اعضای کادر فنی هم زندگی دارند و اگر قرار به عدم پرداخت دستمزد آنها باشد زندگی های زیادی به چالش کشیده می شود. می خواهم شخصا از آقای شریعتی استاندار محترم خوزستان و آقای حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان تشکر کنم که برای رفع مشکلات مالی تیم زحمات زیادی انجام داده اند. این کار آنها خداپسندانه بود به این خاطر که تیم برای مردم است و نتایج خوب آنها مردم یک شهر را خوشحال می کند. البته در این مسیر قدردان زحمات آقای ناصری رئیس اداره مناطق نفت خیز مسجدسلیمان، آقای ظاهری نماینده محترم مسجدسلیمان در مجلس، حسینی رئیس پلیس مسجدسلیمان و اسکندری دادستان محترم شهر هستم و امیدوارم هم چنان حامی تیم ما باشند. قطعا برای رفع مشکلات مالی تیم تلاش تک تک اعضای هیات مدیره و هم چنین مدیرعامل هم ستودنی بود./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • دفاع تمام قد حامی لایحه عفاف و حجاب از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد /با قدرت جلوی کشف حجاب را بگیرید
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟