Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله تاراسی ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل آموزش و پرورش زنجان، گفت: در زمینه توجه و پرداختن به مقوله ورزش دید خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد. وی با بیان اینکه  توجه  به سلامتی دانش آموزان نیاز به توسعه ورزش در مدارس دارد، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدارس در گرایش دانش آموزان به ورزش بسیار موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت:  المپیادهای ورزشی زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامتی دانش‌آموزان را به دنبال دارد. 

تاراسی تاکید کرد: طرح المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس بسیار خوب است و فضای خوب و شادی را برای دانش آموزان ایجاد می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  از وجود ۶۵ سالن ورزشی آموزش و پرورش در استان زنجان خبر داد و گفت:  باید دستگاه های اجرایی هم تمهیدات لازم را ایجاد کنند تا دانش آموزان از فضاهای آموزشی استفاده کنند.

تاراسی با بیان اینکه باید همه به دنبال  تامین سلامتی روحی و روانی  دانش آموزان باشیم ، تصریح کرد: توسعه در سایه سلامتی رخ می دهد و تحقق این امر مهم هم نیاز به توسعه ورزش دارد. 

وی یادآورشد: آموزش و پرورش زنجان تنها استانی است که استخر ندارد و برخی استانها بیش از دو استخر دارند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان  گفت: توجه به مقوله ورزش باعث افزایش یادگیری دانش آموزان می شود و در این زمینه این اداره کل بر تقویت ورزش در بین دانش آموزان تأکید جدی دارد. 

کد خبر 4744303

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس دانش آموزان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر گرگان زائران اربعین شیراز قزوین گردشگری شهرکرد بیرجند نیروی انتظامی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در بخش فضاهای ورزشی گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهای ورزشی آغاز و این مهم به طور جدی در استان آذربایجان غربی پیگیری شده است.

وی افزود: در طی دولت مردمی سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان آذربایجان غربی اضافه شده است.

مطهری در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشی در طی دو سال اخیر به فضاهای ورزش دانش آموزی استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌های ورزشی مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهای ورزشی اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربی یکی از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهری گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

کد خبر 6081344

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • آماده میزبانی از رویدادهای ملی ورزش دانش آموزان هستیم
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه