Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در گفتگو با مهر درباره موضوع طرح شده از سوی کارشناس برنامه تلویزیونی «هفت» مبنی‌بر توقف طرح رده‌بندی سنی فیلم‌ها در سینماها  گفت: دادستانی کل کشور درخواست ابطال دستورالعمل رده‌بندی سنی فیلم‌های سینمایی را به دیوان عدالت اداری داده است و دیوان هم دستور توقف اجرای آن را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی گفت: این همان دستورالعملی است که در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال ابلاغ شده بود اما در شهریورماه سال جاری پیش‌نویس جدیدی منتشر شد که هنوز نهایی و ابلاغ نشده و در حال حاضر مبنای عمل سازمان سینمایی است.

شب گذشته جمعه ۱۹ مهر ماه، در برنامه تلویزیونی «هفت» اعلام شد که دیوان عدالت اداری با شکایت دادستان کل کشور حکم به توقف رده‌بندی سنی فیلم های سینمایی را داده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: رده بندی سنی فیلم ها مسعود نجفی دادستان کل کشور دیوان عدالت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پور عباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد+ فیلم

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان ملی سنجش مصوب شده و در مرحله ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

پورعباس، رئیس سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت ابلاغ سازمان ملی سنجش گفت: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد.

وی افزود: سازمان ملی سنجش سال گذشته کلیات ایجاد آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد، در مصوبه مقرر کردند که ظرف مدت سه ماه اساسنامه سازمان تدوین شود و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود این اتفاق افتاد و در صحن شورا با تمام جزئیات تصویب شد.

وی اضافه کرد: اخیرا هم به تایید رییس جمهور رسیده و به شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.ان شاءالله دبیر شورا این را ابلاغ خواهد کرد و اجرای مراحل کار آغاز خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پورعباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد+ فیلم
  • پور عباس: سازمان ملی سنجش در مرحله ابلاغ توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دارد+ فیلم
  • ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها